نمایشگاه بین‌المللی به شهر آفتاب منتقل شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایشگاه بین‌المللی به شهر آفتاب منتقل شود و شهردار این موضوع را در هیئت دولت پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع سخنان شهردار تهران با اشاره به اینکه یکی از مواردی که سال گذشته نیز به آن اشاره کردیم استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در پست‌های مدیریتی به ویژه بعد از حذف ۲۲ مشاور شهرداران مناطق بود، اظهار کرد: با توجه به چند انتصابی که انجام شد، بانوان کارنامه و عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در انتصابات جدید شهرداری تهران نیز می‌توان از ظرفیت بانوان استفاده کرد تا شاهد اقدامات مؤثر آنها جهت رفع معضلات شهر باشیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتقال نمایشگاه بین‌المللی به شهر آفتاب مورد تاکید شورای اسلامی شهر است، گفت: با توجه به مصوباتی که در این خصوص در شورای ششم شهر مطرح شده است و ایجاد معضلاتی مانند آلودگی هوا و ترافیک که در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد می‌شود، شهردار باید به طور جدی این موضوع را در هیئت دولت پیگیری کند.

وی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان کودکان کار، تصریح کرد: حضور این افراد زیبنده شهر اسلامی تهران نیست و امیدوارم در سه سال آینده دیگر شاهد چنین معضلاتی نباشیم.

کد خبر 603006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.