کاهش امیدهای پوگبا برای رسیدن به جام جهانی

پوگبا به‌دلیل مصدومیت مجبور به انجام عمل جراحی شد و به این ترتیب احتمالاً جام جهانی را از دست خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، امیدهای پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم یوونتوس برای آماده شدن به موقع برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در خطر است زیرا وی تحت عمل جراحی زانو قرار خواهد گرفت.

پوگبا، این هفته تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت که انتظار می‌رود باعث شود او بین ۴۰ تا ۶۰ روز از میادین دور بماند. اولین بازی فرانسه در جام جهانی ۲۲ نوامبر برابر استرالیا است. براساس برنامه مسابقات، احتمالاً پوگبا نمی‌تواند تیم کشورش را در جام جهانی همراهی کند و در اواسط مسابقات به شرایط پایدار خواهد رسید.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، پیش از دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، در مورد وضعیت آمادگی پوگبا صحبت کرد. او به خبرنگاران گفت: انتظار می‌رود پل پوگبا در ژانویه بتواند به میادین برگردد. اینکه او در جام جهانی بازی کند یا نه مشکل من نیست.

مصدومیت پوگبا خبر بدی برای تیم ملی فرانسه خواهد بود زیرا خروس‌ها قصد دارند از قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کنند. پوگبا پس از بازگشت از منچستریونایتد به یوونتوس در تابستان، هنوز در سری آ برای تیم تورینی بازی انجام نداده است. او که قرار بود بازیکن تأثیرگذاری در ترکیب بیانکونری باشد و با بازگشتش به تورین، روزهای اوجش در این شهر را دوباره تجربه کند، حالا در کمند مصدومیت است و فعلاً نمی‌تواند در بخش زیادی از فصل برای یووه بازی کند.

در حالی اخبار مربوط به مصدومیت و انجام عمل جراحی پوگبا در روزهای اخیر شنیده شده است که برخی منابع اطلاع داده‌اند این بازیکن پیش از این به جادوگری پول داده است تا باعث شود او هیچوقت مصدوم نشود! عده‌ای دیگر نیز عنوان کرده‌اند که ارتباط پوگبا با جادوگر در رابطه با کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه بوده است.

کد خبر 602976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.