آلگری و تیمش در اندیشه‌های گالتیه غرق می‌شوند؟

آخرین دیدار یوونتوس و پی اس جی با پیروزی سنگین نه بر دو بیانکونری همراه شد، اما آیا امشب بازهم تاریخ تکرار می‌شود؟ 

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت یوفا، پاری سن ژرمن در دیدار افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه در استادیوم پارک دو پرنس به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

هر دو تیم پی اس جی و یوونتوس در دهه گذشته در لیگ‌های داخلی خود قهرمانی‌های زیادی کسب کرده اما در لیگ قهرمانان آنچنان موفق نبوده‌اند. یوونتوس در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به فینال راه یافت که هر ۲ بار شکست خورد و نایب قهرمان شد. پاری سن ژرمن نیز در فینال سال ۲۰۲۰ مقابل بایرن مونیخ مغلوب شد و از رسیدن به جام بازماند.

فصل گذشته هر دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها خارج شدند و می‌خواهند امسال عملکرد بهتری داشته باشند. پاری سن ژرمن در تابستان تقویت شد و اکنون به رهبری کریستف گالتیه صدرنشین لیگ فرانسه است و از سوی دیگر در ایتالیا یوونتوس نیز تیم خود را تا حدی بازسازی کرده است.

آخرین باری که پاری سن ژرمن مقابل یوونتوس قرار گرفت در سوپر جام اروپا در سال ۱۹۹۶ بود که بیانکونری با نتیجه پرگل نه بر دو پیروز شد! با این حال، پاری سن ژرمن در این فصل به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ قهرمانان وارد رقابت‌ها خواهد شد و شانس زیادی برای رسیدن به مراحل نهایی مسابقات دارد.

آلگری و تیمش در اندیشه‌های گالتیه غرق می‌شوند؟

پی اس جی

کریستوف گالتیه سرمربی پاریس گزینه‌های زیادی برای انتخاب ترکیب خود در بازی امشب خواهد داشت. بازیکنانی مانند نیمار و نونو مندز در بازی آخر هفته مقابل نانت استراحت کردند، در حالی که مارکو وراتی و کیلیان امباپه برای آمادگی بیشتر برای دیدار با یوونتوس در طول بازی تعویض شدند. اگرچه فابیان رویز به تیم ملحق شده، اما بعید است که گالتیه این بازیکن اسپانیایی را در ترکیب اصلی خود قرار دهد.

ترکیب احتمالی (۳-۴-۳):
دوناروما - کیمپمبه - مارکینیوش - راموس - مندز - وراتی - سانچز - حکیمی - مسی - نیمار - امباپه

آلگری و تیمش در اندیشه‌های گالتیه غرق می‌شوند؟

یوونتوس:
یوونتوس پنجره نقل و انتقالات تابستانی نسبتاً شلوغی داشت اما چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. وویچ شزنی آخرین مصدوم باشگاه محسوب می‌شود که برای حدود دو هفته در ترکیب تیمش حاضر نیست. کیه زا، پوگبا و دی‌ماریا دیگر مصدومین یوونتوس هستند.

ماسیمیلیانو آلگری احتمالاً تیمش را در ترکیب ۴-۳-۳ قرار می‌دهد که می‌تواند در صورت نیاز به ۴-۴-۲ یا ۴-۵-۱ تبدیل شود. امید یوونتوسی‌ها به گلزنی ولاهوویچ، مهاجم تیمشان است که در چند بازی اخیر برای این تیم فوق‌العاده بوده و تیم آلگری را از شرایط بحرانی خارج کرده است.

ترکیب احتمالی (۴-۳-۳)
پرین - دی شیلیو - برمر - بونوچی - دانیلو - ربیو - لوکاتلی - پاردس - کوستیچ - کوادرادو - ولاهوویچ

آمارهای کلیدی

پاری سن ژرمن در هشت دیدار اخیر خود مقابل یوونتوس موفق به پیروزی نشده و ۶ دیدار متوالی مقابل این تیم شکست خورده است. یوونتوس تنها یکی از ده بازی اخیر خود مقابل حریفان فرانسوی در رقابت‌های اروپایی را شکست خورده است.

این یازدهمین فصل متوالی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا است. تنها المپیک لئون در بین تیم‌های لیگ فرانسه عملکرد بهتری داشته است. آخرین باری که پاری سن ژرمن نتوانست از مرحله گروهی صعود کند در فصل ۲۰۰۴/۰۵ بود. یوونتوس نیز آخرین حذف خود در مرحله گروهی خود را در فصل ۲۰۱۳/۱۴ تجربه کرد. در ۲۲ دوره قبلی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در بازی افتتاحیه خود فقط یک بار شکست خورده است، آن هم در سال ۲۰۱۶ برابر بارسلونا. پاری سن ژرمن در ۳۰ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک شکست را در خانه تجربه کرده است.

کد خبر 602964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.