ضرورت رفع آسیب‌های اجتماعی در مجاورت ساختمان تئاتر شهر تهران

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مجاورت ساختمان تئاتر شهر و در پارک دانشجو شاهد آسیب‌های اجتماعی هستیم و زیبنده نیست که در پرترددترین چهارراه پایتخت شاهد معضلات اجتماعی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم توجه و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در پایتخت، اظهار کرد: در دوره ششم مدیریت شهری تهران با ارائه راه کارهای جدید در زمینه‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای به موضوعات آسیب‌های اجتماعی انجام شد و در موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات خوبی انجام شده است، اما نباید این فعالیت‌ها متوقف شود و باید همچنان ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه لازم است اطلاع‌رسانی دقیقی از اقدامات انجام شده در سازمان‌های شهرداری تهران انجام شود، ادامه داد: در شهرداری تهران شاهد اقدامات مؤثری در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، اما از سوی دیگر خروجی رسانه‌ای لازم و محتوا مناسب جهت اطلاع‌رسانی نیز باید لحاظ شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، رویکرد محله‌محور در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است؛ محله‌محوری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌تواند کمک شایانی در زمینه رفع معضلات اجتماعی باشد، توجه ویژه به مساجد و بسیج از جمله موضوعاتی است که باید در محله محور بودن مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی شکل گرفته در اطراف تئاتر شهر تهران، تصریح کرد: طی چند سال اخیر شاهد هستیم که در اطراف تئاتر شهر که یک محیط فرهنگی و هنری است، آسیب‌های اجتماعی در حال شکل‌گیری است، مدیران ساختمان تئاتر شهر تهران بارها از مدیریت شهری درخواست کمک و همیاری کردند تا با آسیب‌های اجتماعی در اطراف این ساختمان مقابله شود.

نادعلی گفت: به همین منظور کمیته‌ای تشکیل شد تا بتوانیم راهکارهای مناسب و کارشناسی شده‌ای در زمینه رفع معضلات اجتماعی اطراف تئاتر شهر بیابیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجاورت ساختمان تئاتر شهر و در پارک دانشجو شاهد آسیب‌های اجتماعی هستیم و زیبنده نیست که در پرترددترین چهارراه پایتخت شاهد معضلات اجتماعی باشیم.

کد خبر 602928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.