قدرت‌نمایی اتریوم

اتریوم در بازار امروز قدرت‌نمایی کرده و با رشد ۶.۵ درصدی به محدوده یک هزار ۶۶۴ دلار و رمزارز صرافی بی‌ان‌بی با رشد دو درصدی به محدوده ۲۸۲ دلار رسید، اما بزرگ‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت‌کوین رشد نیم درصدی را تجربه کرد و همچنان زیر ۱۹ هزار دلار باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اتریوم در بازار امروز قدرت‌نمایی کرده و با رشد ۶.۵ درصدی به محدوده یک هزار ۶۶۴ دلار و رمزارز صرافی بی‌ان‌بی با رشد دو درصدی به محدوده ۲۸۲ دلار رسید، اما بزرگ‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت‌کوین رشد نیم درصدی را تجربه کرد و همچنان زیر ۱۹ هزار دلار باقی مانده است.

براساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده پیش‌بینی رفتار نوسانی بیت‌کوین بین محدوده ۱۹ تا ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت، برآورده‌ها حاکی از این است که در صورتی که بتواند از محدوده مقاومتی عبور کند، می‌تواند رشد و در صورت از دست رفتن سطح حمایتی ریزش سنگینی را تجربه کند، برخلاف اینکه امروز روند بازار مثبت بود شاهد کاهش یک واحدی شاخص ترس و طمع بودیم، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای به ترتیب به ۹۲۴ و ۴۶ میلیارد دلار رسید.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۸۷۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۹ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۶۶۸ دلار

تغییرات: رشد ۶.۷۵ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۲ دلار و ۳۴ سنت

تغییرات: رشد ۲.۶۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۶ دلار

تغییرات: رشد ۲.۵۴ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۰۹ دلار

تغییرات: رشد ۳.۷۲ درصدی

سولانا (SOL): ۳۳ دلار و هشت سنت

تغییرات: رشد ۴.۲۷ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۳۶ دلار

تغییرات: افت ۲.۱۱ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۹۵ دلار

تغییرات: رشد ۱.۶۷ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۶۰ سنت

تغییرات: رشد ۱.۲۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۴ دلار

تغییرات: رشد ۰.۷۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۰ دلار و ۸۶ سنت

تغییرات: رشد ۶.۱۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

قدرت‌نمایی اتریوم

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار

پیش‌بینی: همچنان تحلیل قبل پابرجاست، پیش‌بینی افت رفتار نوسانی بین محدوده ۱۹ تا ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت، حمایت ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار سطح مهمی برای بیت کوین است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۳۸.۹۶ درصد

قدرت‌نمایی اتریوم

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۲۴ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۶ میلیارد دلار

قدرت‌نمایی اتریوم

شاخص ترس و طمع

شاهد کاهش یک واحدی شاخص ترس و طمع و دستیابی به محدوده ۲۲ واحد هستیم که بیانگر افزایش میزان ترس در بازار می‌باشد. همچنان وضعیت ترس شدید بازار قرار داریم.

قدرت‌نمایی اتریوم

اخبار بازار رمزارزها

صرافی FTX واریز و برداشت توکن‌های LUNC و USTC را از ۲۱ شهریور متوقف می‌کند

صرافی FTX در یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که واریز و برداشت توکن‌های ترا کلاسیک (LUNC) و ترا کلاسیک یواس‌دی (USTC) را از ساعت ۱۸:۳۰ روز بیست‌ویکم شهریور (به‌وقت تهران) به حالت تعلیق درمی‌آورد. همچنین، این صرافی به پشتیبانی از پروتکل انکور پایان خواهد و معاملات بازارهای اسپات و فیوچیز توکن ANC را متوقف خواهد کرد. با این حال، بعد از این تاریخ امکان تبدیل این سه توکن در صرافی FTX وجود خواهد داشت.

یک ماینر ۴۴۰۰ بیت کوین به بایننس ارسال کرد

به گفته یکی از تحلیلگران کریپتوکوانت، یک ماینر چند روز پیش ۴۴۰۰ بیت کوین به صرافی بایننس ارسال کرده است. این چهارمین تراکنش بزرگ ماینرها به صرافی‌ها در دو ماه گذشته بوده که از استخر استخراج پولین انجام شده است. تراکنش‌های بزرگ قبلی ماینرها در تاریخ دوزادهم مه (بیست‌ودوم اردیبهشت) ۲,۶۰۰ بیت کوین، شانزدهم ژوئن (بیست‌وششم خرداد) ۴,۷۰۰ بیت کوین و بیست‌ودوم ژوئن (یکم تیر) ۵,۷۰۰ بیت کوین صورت گرفته است.

موافقت بانک مرکزی روسیه با قانونی‌شدن استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت‌های برون‌مرزی

طبق گزارش خبرگزاری‌های داخلی روسیه، بانک مرکزی این کشور پذیرفته است که استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های برون‌مرزی، در شرایط فعلی روسیه اجتناب‌ناپذیر بوده و با وزارت دارایی این کشور موافقت کرده است تا استفاده از ارزهای دیجیتال را برای این منظور قانونی اعلام کنند.

الکسی موسیف، معاون وزیر دارایی روسیه هم گفته است این دستگاه دولتی و بانک مرکزی روسیه انتظار دارند قانونی‌شدن استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت‌های برون‌مرزی، به‌زودی نهایی شود. علی صالح‌آبادی، رئیس‌کل بانک مرکزی ایران نیز چندی پیش اعلام کرده بود ماینرهایی که فعالیت قانونی دارند، می‌توانند ارزهای دیجیتال خودشان را برای واردات ارائه کنند.

فروش کل بازار NFT‌ها برای سومین ماه متوالی به کمتر از یک میلیارد دلار رسید

براساس داده‌های کریپتواسلم، فروش بازار جهانی NFT برای سومین ماه متوالی کمتر از یک میلیارد دلار بوده و در ماه اوت (مرداد) به ۷۲۶.۷۸ میلیون دلار رسیده است. دلیل اصلی سقوط فروش کلی بازار NFTها، کاهش قابل‌توجه تعداد خریداران منحصربه‌فرد بوده که تأثیر آن بر میانگین قیمت فروش کلکسیون‌های NFT قابل‌ملاحظه است. حجم فروش بازارهای NFT نیز در ماه اوت به پایین‌تر سطح خود در ۶۱۳.۴۱ میلیون دلار رسیده است.

سال ۲۰۲۳ پر از طرح‌هایی برای بهبود کاردانو خواهد بود

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، اخیراً گفته است هاردفورک واسیل یکی از طولانی‌ترین و احتمالاً سخت‌ترین به‌روزرسانی‌هایی است که تا به حال به‌عنوان یک اکوسیستم انجام داده‌ایم.

وی افزود: طرح‌های زیادی برای بهبود کاردانو در راه است. برخی از این طرح‌ها به هاردفورک والتر (Voltaire) و حکمرانی شبکه مرتبط هستند. برخی دیگر نیز به هاردفورک باشو (Basho) و مسئله مقیاس‌پذیری مربوط می‌شوند.

بنیان‌گذار کاردانو گفته است ما در سال ۲۰۲۳ اجرای این پیشنهادها را به یک سازمان مبتنی بر اعضا واگذار می‌کنیم و سپس در انجام آن‌ها با جامعه مشارکت خواهیم کرد.

هزینه کم تراکنش‌ها دلیل قطعی این شبکه است

آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیان‌گذاران سولانا، عقیده دارد که قطعی شبکه همچنان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های سولانا است.

وی در مصاحبه‌ای با رائول پل، گفته است که این قطعی‌ها به دلیل هزینه کم تراکنش‌ها و ناتوانی اعتبارسنج‌ها در پردازش آن‌ها در دوره‌های اوج فشار بوده است. با اینکه، این قطعی‌ها در مقاطعی مانع استفاده کاربران از سولانا شده، خود شبکه را به خطر نینداخته است.

سولانا از زمان راه‌اندازی خود در سال ۲۰۲۰ حداقل هفت قطعی شبکه را تجربه کرده است که پنج مورد از آن‌ها در سال ۲۰۲۲ رخ داده‌اند. طولانی‌ترین توقف شبکه در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریورماه ۱۴۰۰) ۱۷ ساعت طول کشید.

نقشه بازار

قدرت‌نمایی اتریوم

کد خبر 602922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.