پایتخت به ۱۵ هزار مخزن نو زباله نیاز دارد

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس برآورد معاونت خدمات شهری به ۱۵ هزار مخزن نو نیاز داریم، اگر چه تخصیص و نقدینگی توزیع شده به معاونت‌های شهرداری بیش از ۱۱ درصد نبوده است، اما خرید ۱۵ هزار مخزن می‌تواند به موضوع نظافت در شهر کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ با بیان اینکه شهروندان بعد از مراجعه به میادین میوه و تره‌بار با کمبود برخی میوه‌ها و قفسه‌های خالی مواجه می‌شوند، اظهار کرد: برخی از اقلام باید از سوی سایر مجموعه‌ها تهیه شود و وظیفه سازمان میادین میوه و تره‌بار واردات و خرید کالا نیست و باید عرضه‌کننده و تسهیل‌کننده باشد.

وی ادامه داد: از شهردار تهران می‌خواهم در هیئت دولت این موضوع کمبود را متذکر شوند تا در در اسرع وقت رفع شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نظافت مخازن زباله در سطح شهر تهران، گفت: بسیاری از خبرنگاران در خصوص این وضعیت مخازن در سطح شهر به شورای اسلامی شهر گزارش دادند.

وی با بیان اینکه بر اساس برآورد معاونت خدمات شهری به ۱۵ هزار مخزن نو نیاز داریم، تصریح کرد: اگر چه تخصیص و نقدینگی توزیع شده به معاونت‌های شهرداری بیش از ۱۱ درصد نبوده است، اما خرید ۱۵ هزار مخزن می‌تواند به موضوع نظافت در شهر کمک کند.

پیرهادی گفت: از کلنگ‌زنی احداث پنج هزار مسکن در شهر تهران از شهرداری تهران تشکر می‌کنم و در حال حاضر با تلاشی که در شهرداری انجام شد شهروندان می‌توانند در نفرآباد چهار طبقه بسازند، این محدوده بعد از ۴۰ سال از فریز شدن خارج شد.

کد خبر 602902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.