علل بروز حادثه متروپل تجزیه و تحلیل شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نبود نظارت کافی در زمان ساخت و اعمال نظارت و کنترل اصولی نداشتن در این پروژه مشارکتی از جمله تخلفات شهرداری آبادان در حادثه متروپل بوده است، لذا پیشنهاد می‌کنم مرکز مطالعات شهر تهران این حکم را تجزیه و تحلیل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در تذکر پیش از دستور خود در نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه حکم حادثه متروپل از سوی قوه قضائیه صادر شده است، اظهار کرد: از ۲۱ متهم این پرونده ۱۲ نفر مدیران شهرداری آبادان بودند که از این میان شهرداران یا سرپرستان شهرداری و معاونان فنی، عمرانی و شهرسازی بودند.

وی با بیان اینکه در احکام این افراد چند تخلف آمده است که به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت انفصال از خدمت شدند، ادامه داد: ساخت‌وساز غیراصولی و بدون رعایت طرح تفصیلی و رأی کمیسیون ماده ۵، از جمله تخلفات شهرداری در حادثه متروپل بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نبود نظارت کافی در زمان ساخت، اعمال نکردن نظارت و نداشتن کنترل اصولی در این پروژه مشارکتی از جمله تخلفات شهرداری آبادان در حادثه متروپل بوده است، لذا پیشنهاد می‌کنم مرکز مطالعات شهر تهران این حکم را تجزیه و تحلیل کند تا درس عبرت شود و در تهران شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 602899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.