آسفالت ۷۰ هزار متر مربع از معابر شهری لاهیجان

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: در سال نخست فعالیت شورای اسلامی شهر، حدود ۷۰ هزار متر مربع از معابر این شهر با اعتباری به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.

بهمن کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت معابر همواره یکی از مشکلات جدی این شهر بوده و این معضل همواره موجب رنجش خاطر شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه برای رفع معضل آسفالت در سال جاری در هر محله شهر لاهیجان یک کارگاه آسفالت ایجاد و تراشیدن آسفالت معابر با دستگاه آسفالت تراش انجام شده است، افزود: در سال نخست فعالیت شورای اسلامی شهر لاهیجان، حدود ۷۰ هزار متر مربع از معابر این شهر با اعتباری به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به صورت دستی و با دستگاه فینیشر روکش و ترمیم آسفالت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه اقدامات انجام شده طی این مدت در بخش آسفالت معابر در ۲۰ تا ۳۰ سال گذشته در شهر لاهیجان بی‌سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های ۱۵۷۵ هکتاری محدوده جغرافیایی طرح جامع شهری لاهیجان با معضل بسیار جدی مواجه است و با دو تا سه سال فعالیت نمی‌توان مشکلات آسفالت این شهر را به طور کامل رفع کرد.

وی تصریح کرد: با آغاز فصل سرما عملیات آسفالت معابر تا سال آینده متوقف می‌شود، زیرا بر اساس تجربه ثابت شده است که آسفالت معابر در فصول سرد و بارندگی موجب از بین رفتن سریع آسفالت و هدررفتن هزینه‌ها می‌شود.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 602887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.