ترویج فرهنگ قرآنی با کمک نسل جوان میسر می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ترویج فرهنگ قرآنی با کمک نسل جوان و حافظان آن محقق می‌شود، چرا که این کتاب آسمانی با گوشت و پوست و خون آنها عجین شده است.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سالانه میلیاردها تومان اعتبار صرف درمان آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: اگر یک صدم چنین هزینه‌هایی را صرف پیشگیری از مسائل اجتماعی کنیم، به مراتب اثربخشی بیشتری را شاهد خواهیم بود، این در حالی است که هنوز به این بلوغ اجتماعی دست نیافته‌ایم.

وی با بیان اینکه فعالان و حافظان قرآنی باید در مسیر خود ثابت‌قدم باشند، زیرا بهترین راه را برگزیده‌اند، ادامه داد: یکی از وصایای آیت‌الله بهجت (ره) حفظ روزانه یک آیه از قرآن کریم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی با کمک نسل جوان و حافظان آن محقق می‌شود، چرا که این کتاب آسمانی با گوشت و پوست و خون آنها عجین شده است.

وی با اشاره به لزوم ترویج مباحث دینی و مذهبی، تاکید کرد: حافظان و فعالان قرآنی برای نسل آینده منشأ خیر و برکت هستند و شهر را مملو از انسان‌های شرافتمند می‌کنند.

کد خبر 602882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.