روند اجرایی پروژه‌های شهری مشکات تسریع شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن بازدید از پروژه‌های شهری مشکات، خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن صادقی امروز سه‌شنبه_ پانزدهم شهریورماه_ ضمن بازدید از سازمان آتش‌نشانی مشکات بر لزوم آموزش نیروهای آتش‌نشانی و تکمیل تجهیزات ایستگاه تاکید و اظهار کرد: با توجه به وجود شریان‌های تردد کشور از مجاورت این شهر، باید در اسرع وقت آموزش کارکنان سازمان آتش‌نشانی را آغاز کرد.

وی از پروژه درحال انجام احیای قنات عبدالله‌آباد که در تملک کامل شهرداری است، محل پیش‌بینی شده برای احداث استخر ۳۰ هزار مترمکعبی و منطقه کوه پارک بازدید و ضمن ابراز خرسندی از روند انجام این پروژه‌ها و پیشرفت حاصل شده، خواستار تسریع در صدور مجوز نهایی توسط مدیرکل منابع طبیعی استان شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، ضمن بازدید از مسجد جامع و کانون امام علی (ع)، امامزاده سلیمان و قبور شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: گردشگری مذهبی باید در مشکات رونق بیشتری داشته باشد.

صادقی در بازدید از طرح در حال تعریض خیابان آیت‌الله عندلیب بر تسریع موضوع تاکید و تصریح کرد: شهرداری تملک سایر اراضی را در برنامه کاری خود قرار دهد.

به گزارش ایمنا، بازدید از بافت‌های فرسوده مشکات، طرح مناسب‌سازی مظهر چاه‌ها، جدول‌گذاری و آسفالت معابر از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

در پایان این بازدید جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر برگزار و در خصوص اصلاح ورودی شهر از سمت آزادراه، پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اقدامات خیران، اعتبارات شهرداری، منطقه ویژه اقتصادی، طرح اقدام ملی مسکن و بقا متبرکه بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 602876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.