امباپه سکوت خود را درباره دشمنی با نیمار شکست!

بحث و جدل عجیب دو تن از مطرح‌ترین بازیکنان فرانسه، آماده‌سازی برای دفاع از عنوان قهرمانی در جام‌جهانی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه اعتراف می‌کند که رابطه او با نیمار همیشه عالی نیست، اما می‌گوید بین ستارگان پاری سن ژرمن احترام متقابل وجود دارد.

گزارش‌هایی مبنی بر تحت تأثیر قرار گرفتن روابط بین مهاجمان پاری سن ژرمن در اوایل این فصل وجود داشت، زمانی که این زوج بر سر اینکه چه کسی در بازی لیگ یک مقابل مون‌پلیه پنالتی بزند، بحث کردند. گفته می‌شد امباپه به نفوذ نیمار در رختکن حسادت می‌کرد، و تا روز دوشنبه، مهاجم فرانسوی از اظهار نظر در مورد این گزارش‌ها خودداری می‌کرد.

امباپه به خبرنگاران گفت: «سال ششم هم‌تیمی بودن من با نیمار است. ما همیشه چنین رابطه‌ای بر اساس احترام داشته‌ایم، گاهی سردتر و گاهی گرم‌تر. من برای او و تاثیرش روی تیم احترام زیادی قائلم.»

«نمی‌دانم چه کسی مقابل یوونتوس پنالتی می‌زند. باید ببینیم در طول بازی چطور پیش می‌رود. انتخاب اول بودن به این معنی نیست که شما تمام پنالتی‌ها را می‌زنید. باید بدانید که چگونه شرایط را تقسیم کنید.»

امباپه و نیمار علی‌رغم اینکه ادعا می‌کنند روابط شخصی خوبی ندارند، در فرم بسیار خوبی بوده‌اند. امباپه تاکنون هفت گل برای باشگاه پایتخت نشین فرانسه زده است، در حالی که نیمار با هفت گل به همراه شش پاس گل بهترین گلزن تیم است.

قهرمانان لیگ یک فرانسه به دنبال حفظ فرم خوب خود در بازی امشب مقابل یوونتوس در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

کد خبر 602869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.