نرم‌افزار هوشمند نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها راه‌اندازی می‌شود

سرپرست شهرداری بابل گفت: نرم‌افزار هوشمند نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها، راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در بازدید از پروژه‌های شهرداری بابل با بیان اینکه اجرای عملیات بازبینی و اصلاح چراغ‌های روشنایی با هدف ارتقای کیفیت بصری و ایجاد بستری مناسب برای آسایش و امنیت بیشتر شهروندان انجام می‌شود، اظهار کرد: اکیپی از کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز با حضور میدانی در معابر کم‌نور اقدام به اجرای طرح کردند و در قالب این طرح خیابان‌های متعددی از مزیت روشنایی مطلوب شبانه برخوردار خواهد شد.

وی افزود: میدان شهید کشوری ازجمله مسیرهایی است که از دیرباز با مشکلات متعددی مواجه بوده است که با تلاش مجموعه فضای سبز، نارسایی‌های موجود در این محور پرتردد مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت و روشنایی کامل برقرار شد.

سرپرست شهرداری بابل خاطرنشان کرد: با هدف دقت بیشتر، هدفمند کردن و تسهیل در ارائه خدمات، نام‌گذاری معابر، کوچه‌ها و میادین شهری بابل به زودی در نرم‌افزاری هوشمند و جامع بارگذاری و قابل ارائه خدمات خواهد بود.

کیانی تصریح کرد: مطابق قانون، نام‌گذاری کوچه‌ها و معابر از جمله وظایف شورای اسلامی شهر است که از طریق کمیسیون فرهنگی شورا راهبری شده است و امور اجرایی آن برعهده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری است.

وی ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی این سامانه، خدمات سازمان در این حوزه از ارتقای کیفی مناسبی برخوردار شود و رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

کد خبر 602849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.