نمایشگاه بین‌المللی فرش؛ فرصتی برای اتصال ۳ ضلع صنعت

شهردار آران‌وبیدگل گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، فرصتی برای برقراری ارتباط میان تأمین‌کننده تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

محسن صانعی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فرش کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از موارد مهم بخش صنعت، فراهم کردن زمینه‌های مهم ارتباطی میان سه ضلع صنعت، یعنی تأمین‌کننده، تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

وی ارتباط مداوم و تعامل پیوسته میان اعضای مختلف سه بخش صنعت را ضروری دانست و افزود: در صورت برقراری این پیوند، محصولی بهتر به دست مصرف کننده می‌رسد و شاهد رشد، شکوفایی و خودباوری فعالان اقتصادی در این حوزه خواهیم بود.

شهردار آران‌وبیدگل خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های بین‌المللی ظرفیت خوبی برای پیوند و تعامل مفید و ارزشمند چرخه اقتصاد است؛ این پیوند به خودی خود می‌تواند ضعف‌های این چرخه را کاهش دهد.

صانعی با اشاره به اثربخشی نمایشگاه‌ها در اتصال سه رکن صنعت، تصریح کرد: ممکن است برخی از فعالان اقتصادی در طول سال فرصت دیدار و بازدید از صنایع را نداشته باشند و نمایشگاه زمینه برای شرکت و ایجاد پیوند با دیگر ارکان اقتصاد فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه اینگونه پیوندها و ارتباطات موقعیت بهتری در سازندگی و تولید ایجاد می‌کند و به رفع نقص و معایب می‌انجامد، ادامه داد: وجود ۸۰ درصد از تولیدکنندگان فرش کشور در منطقه آران‌وبیدگل و کاشان ظرفیتی بسیار ویژه برای شهرستان است و ساخت نمایشگاه در این منطقه فرصت اقتصادی ویژه‌ای به شمار آورد.

شهردار آرانوبیدگل تاکید کرد: هم‌افزایی همه ارگان‌ها نقش مهمی در ایجاد ظرفیت نمایشگاهی دارد و داشتن نمایشگاه بین‌المللی می‌تواند در ایجاد زیرساخت‌های توسعه منطقه مؤثر باشد.

به گزارش ایمنا، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در تهران با حضور بیش از ۸۰ درصد تولیدکنندگان منطقه کاشان و آران‌وبیدگل به مدت چهار روز دایر است. حضور تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل ۴۰ درصد رشد داشته است و بیش از ۵۰ کشور از این نمایشگاه بازدید دارند.

کد خبر 602844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.