نمایندگان اصفهان پای اجرای پروژه قطار سریع‌السیر ایستاده‌اند 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان به شکل جدی پای اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران‌_‌اصفهان ایستاده‌اند، گفت: این پروژه نقش مؤثری در تسهیل و سرعت‌بخشی به نقل و انتقال مسافران خواهد داشت بنابراین با اصل تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر موافق هستم.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر تهران‌_‌اصفهان اظهار کرد: این پروژه نقش مؤثری در تسهیل و سرعت‌بخشی به نقل و انتقال مسافران خواهد داشت، بنابراین با اصل تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر تهران‌_‌اصفهان کاملاً موافق هستم.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکلات این پروژه افزود: با توجه به دستور ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی به اصفهان امیدواریم که قطار سریع‌السیر به زودی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود، گرچه بخش مهمی از عملیات اجرایی آن در سال‌های گذشته انجام شده اما لازم است که برای رفع موانع تکمیل پروژه چاره‌اندیشی شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان به شکل جدی پای اجرای این پروژه ایستاده‌اند، گفت: امیدواریم هرچه زودتر قطار سریع‌السیر تهران اصفهان نهایی شود تا مردم بتوانند از این امکان جدید بهره‌مند شوند.

کد خبر 602842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.