اصلاح هندسی و احداث پل در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، گفت: با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری، همچنین مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روها، عملیات اصلاح هندسی و احداث پل در سطح این منطقه در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور ایمن‌سازی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز منطقه ۹، ایمن‌سازی و اصلاح هندسی تکیه نصرآباد واقع در خیابان میرزاطاهر با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی افزود: با اجرای عملیات ایمن‌سازی و اصلاح هندسی تکیه نصرآباد، تردد خودروها از مقابل مسجد حذف می‌شود و با احداث پل جدید عبور وسایل نقلیه از مسیر جدید امکان‌پذیر است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرای پیاده‌روسازی مقابل تکیه نصرآباد به‌منظور تسهیل در رفت و آمد اهالی این محله به ویژه کودکان و سالمندان از سوی واحد عمران منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان، انتهای خیابان عشوریون نیز پل جدیدی با هزینه بالغ بر دو میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 602829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.