گلایه شهروندان گلشهر از وضعیت نامناسب آبیاری درختان+ فیلم/پاسخ مسئولان

شهروندان خیابان گلستان گلشهر، از وضعیت نامناسب آبیاری درختان این محله گلایه دارند و خواستار بازنگری در آبیاری فضای سبز هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با عبور از خیابان گلستان گلشهر، شاهد وضعیت نامناسب آبیاری فضای سبز و بلوار این خیابان و ورود حجم زیادی از آب به داخل خیابان هستیم. تقریباً کمتر نقطه‌ای را مشاهده می‌کنید که آب فضای سبز وارد خیابان نشده باشد و این موضوع، زیبنده شهر نیست.

مدیریت نامناسب آبیاری فضای سبز در گلشهر علاوه بر هدر دادن حجم قابل توجهی از آب شرب و غیرشرب در شرایط کم‌آبی فعلی، موجب بروز مشکلات و ایجاد چهره‌ای نازیبا از شهر می‌شود. راهکار تعمیر و بازسازی فضای سبز، آموزش کارگران آبیاری فضای سبز و نظارت بر کار کارگران و به‌کارگیری کارگران دلسوز و متعهد است.

شهروندان خیابان گلستان، خواستار آن هستند که شهرداری و شورای اسلامی شهر از این منطقه بازدید کنند و در جریان این وضعیت در این شرایط بی‌آبی قرار بگیرند. آنان می‌گویند قضاوت را به خودشان می‌سپاریم؛ ما به عنوان شهروند حق انتقاد داریم و لازم است در شیوه آبیاری شهر جدا بازنگری شود.

عده‌ای از این شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به شرایط نامناسب آبیاری درختان خیابان گلستان اعتراض کرده‌اند و خواهان رسیدگی و تعیین تکلیف هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

لوله‌ها نشتی دارد / ‏تعمیرات پس‬ از جدول‌گذاری انجام می‌شود

رسول انصاری، مسئول فضای سبز شهرداری گلشهر گفت: فضای شهری گلشهر طبق برنامه هر هشت روز یک بار آبیاری می‌شود و نظارت کاملی روی آبیاری آن داریم.

وی افزود: آبیاری درختان بلوار خیابان گلستان از طریق لوله‌گذاری و تانکر انجام می‌شود، اما بعضی نقاط لوله‌کشی از بین رفته است و نشتی آب وجود دارد که قرار است تعمیرات لوله‌گذاری پس از بهسازی و نوسازی جدول‌ها انجام شود.

مسئول فضای سبز شهری شهرداری گلشهر خاطرنشان کرد: شهردار گلشهر دو هفته گذشته از این بلوار بازدید داشتند که با توجه به خرابی جداول این بلوار دستور دادند در برنامه اجرای جدول‌گذاری جدید تعمیرات لوله گذاری نیز اجرا شود.

انصاری ادامه داد: در بخش آبیاری فضای سبز چهار محله شهر با کمبود آب مواجه هستیم و لوله‌گذاری کامل نیست، اما در مکان‌هایی که لوله گذاری نیست، آبیاری از طریق تانکر انجام می‌شود.

کد خبر 602811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.