آرمان قاسمی: اگر اشتباهات داوری نبود صدرنشین بودیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به شرایطمان در بازی‌های گذشته و عملکرد خوبی که در این بازی ارائه کردیم، تاکنون نتوانسته‌ایم امتیازاتی را که باید، کسب کنیم. با قطعیت می‌گویم اگر اشتباهات سهوی داوران و خودمان نبود، اکنون تیم صدرنشین بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرمان قاسمی پس از تساوی یک بر یک ذوب‌آهن و سپاهان در دربی اصفهان و در چارچوب هفته پنجم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: با توجه به شرایطمان در بازی‌های گذشته و عملکرد خوبی که در این بازی ارائه کردیم، تاکنون نتوانسته‌ایم امتیازاتی را که باید، کسب کنیم. با قطعیت می‌گویم اگر اشتباهات سهوی داوران و خودمان نبود، اکنون تیم صدرنشین بودیم.

وی افزود: امروز برای کسب امتیاز کامل مقابل سپاهان به‌میدان رفتیم، اما روی یک غافل‌گیری و ضدحمله گل خوردیم؛ با این‌حال زود به بازی برگشتیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت عمل کردیم، از لحاظ موقعیت و مالکیت نیز شرایط بهتری نسبت به سپاهان داشتیم. در بازی‌های آینده این شرایط را تغییر می‌دهیم و امیدوارم از بازی با مس کرمان روند پیروزی‌هایمان آغاز شود.

مدافع گلزن تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص قضاوت داور خاطرنشان کرد: زمانی که علیرضا فغانی از فوتبال ایران رفت، جای‌خالی او حس شد؛ میانگین سنی داوران پایین آمده و با توجه به دستمزدهایی که می‌گیرند، قطعاً باید در شغل دوم یا سوم به‌سراغ این کار بیایند، اما به جرأت می‌گویم داوری بازی امروز فوق‌العاده و بی‌نقص بود. البته این حرف من به‌خاطر گرفتن پنالتی به نفع تیممان نیست، چراکه آن صحنه کاملاً واضح بود، وقتی داوری بازی مناسب و تحت تأثیر جو نباشد، اعتراض کمتری نیز به آن‌ها خواهد شد.

قاسمی در رابطه با خلأ سیستم کمک‌داور ویدئویی تصریح کرد: مطمئناً نبود VAR در تمام نتایج تأثیرگذار است و اگر امسال فکری برای آن نکنیم، داوران بین‌المللی نمی‌توانند در سطح جهانی قضاوت کنند. در بازی قبل به قدری به داور توهین شد که در لحظاتی بازی را قطع کرد و می‌خواست به رختکن برود. تا زمانی‌که این شرایط با حضور سیستم کمک‌داور ویدئویی مهیا نشود، داوران همچنان مظلوم واقع خواهند شد.

وی درباره غیبت بانوان تماشاگر در ورزشگاه به‌خاطر صادر نشدن مجوز ادامه داد: فکر می‌کردیم هواداران زن را نیز در کنار تیممان خواهیم داشت، اما متأسفانه ظاهراً بازی‌های پرسپولیس و استقلال را به‌صورت آزمایشی انجام می‌دهند. مطمئناً زیرساخت‌های ورزشگاه‌های اصفهان اگر بهتر از بقیه تیم‌ها نباشد، کمتر نیست و امیدوارم این مشکل حل شود

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه گفت: ورود بانوان قطعاً به سطح فرهنگی ورزشگاه‌ها کمک خواهد کرد و شاید بسیاری از این تنش‌ها و رفتارهای درون استادیوم نیز کمتر شود. دین ما اسلام است و در آن از برابری سخن می‌گوید. به عقیده من همه برابر هستیم و به‌طورقطع این حضور اثرات مثبت فرهنگی خواهد داشت.

کد خبر 602806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.