مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۴ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر آخرین جزئیات ناپدید شدن دختر ۲۲ ساله اصفهانی، قتل وحشیانه به‌خاطر سپربه‌سپر شدن، مرگ دختر ۱۶ ساله پس از عمل زیبایی بینی، جزئیات شهادت مأمور پلیس پایتخت شهید کیوانلو، آخرین جزئیات زلزله در فین هرمزگان و آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

پرونده قضائی ناپدید شدن ۴۲ روزه دختر ۲۲ ساله اصفهانی در شیراز، تحت بررسی است و تاکنون از وی ردی یافت نشده است.

بیشتر بخوانید

جوان ۲۰ ساله‌ای که طی یک درگیری مرگبار، راننده‌ای را به خاطر تصادف سپر به سپر به قتل رسانده بود در آخرین جلسه بازپرسی مدعی شد تحت تأثیر عوارض ناشی از مصرف مشروبات الکلی، آن راننده جوان را با دو ضربه کارد زنجانی کشته است.

بیشتر بخوانید

بعدازظهر شنبه دوازدهم شهریورماه جاری، پرسنل یک کلینیک زیبایی در سعادت‌آباد مرگ دختر نوجوان را روی تخت این مرکز زیبایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

پیکر مأمور کلانتری ۱۰۶ نامجو که روز گذشته بر اثر ضربات چاقوی وارد شده از سوی یک سارق منزل به شهادت رسیده بود، تشییع شد.

بیشتر بخوانید

زمین لرزه‌ای نسبتاً شدید و با قدرت ۵.۴ ریشتر فین را برای چند ثانیه لرزاند و اهالی بندرعباس هم آن را احساس کردند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۱ نفر درپی تصادف دو خودروی سواری، خبر داد.

بیشتر بخوانید

درپی انتشار خبر و کلیپی از ناپدید شدن یک دختر ۲۲ ساله در شیراز افشین محمدی دره شوری معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز گفت: از لحظه دریافت گزارش مبنی بر مراجعه نکردن نامبرده به منزل و تشکیل پرونده در مرجع انتظامی دستورات قضائی ویژه‌ای جهت پیگیری موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید

۱۱ سال قبل مادرم التماس می‌کرد که مسیر اشتباهی را برای ازدواج در پیش گرفته‌ام اما من کور و کر بودم و جز رسیدن به آن جوان تبعه خارجی به چیز دیگری فکر نمی‌کردم.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن هشت نفر درپی انحراف یک مینی‌بوس در اتوبان ذوب‌آهن، خبر داد.

بیشتر بخوانید

یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵ جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع مأموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفا حریق انجام شد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی فردی که در این شهر اقدام به اسیدپاشی روی خودرو کرده بود دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهر سرپل ذهاب، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به ارسال پیامک جعلی با عنوان «شکوائیه علیه شما» و برداشت ۷۰۰ میلیون ریال از حساب شهروندان کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

زمین لرزه‌ای نسبتاً شدید و با قدرت پنج و چهاردهم ریشتر، فین هرمزگان را برای چند ثانیه لرزاند.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر از آتش‌سوزی شدید ۹ باب مغازه در گسکرمحله این شهر خبر داد و گفت: یک آتش نشان در جریان اطفای حریق به دلیل استنشاق دود و تنگی نفس به بیمارستان اعزام شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 602795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.