از مرگ دختر ۱۶ ساله پس از عمل زیبایی بینی تا اسیدپاشی وحشت‌آور

مرگ دختر ۱۶ ساله پس از عمل زیبایی بینی، بازداشت سه مرد در ماجرای ناپدید شدن یک دختر، آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین، کشف محموله فوق‌سری در فرودگاه امام، اسیدپاشی وحشت‌آور و چاقوکشی مرگبار دو برادر به خاطر اعتیاد را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر شنبه دوازدهم شهریورماه جاری، پرسنل یک کلینیک زیبایی در سعادت‌آباد مرگ دختر نوجوان را روی تخت این مرکز زیبایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بازپرس پرونده پس از حضور در کلینیک زیبایی مورد نظر، با جسد دختر ۱۶ ساله‌ای مواجه شدند که به دلایل نامعلومی فوت کرده بود. بدین ترتیب بررسی‌های اولیه بازپرس کشیک قتل کلید خورد و در تحقیقات مشخص شد، دختر نوجوان ساعتی قبل در این کلینیک زیر تیغ جراحی زیبایی بینی رفته و پس از پایان عمل هنگام اقدامات ریکاوری به دلایل نامشخصی فوت کرده است.

بازپرس کشیک قتل به دنبال دریافت این اطلاعات، به کارآگاهان اداره آگاهی دستور داد تا تیم پزشکی را برای کشف ابعاد پنهان این پرونده هدف تحقیق قرار دهند و علت مرگ متوفی را کشف کنند. با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی، جسد دختر ۱۶ ساله برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

بازداشت ۳ مرد در ماجرای ناپدید شدن یک دختر

درپی انتشار خبر و کلیپی از ناپدید شدن یک دختر ۲۲ ساله در شیراز افشین محمدی دره شوری معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز گفت: از لحظه دریافت گزارش مبنی بر مراجعه نکردن نامبرده به منزل و تشکیل پرونده در مرجع انتظامی دستورات قضائی ویژه‌ای جهت پیگیری موضوع صادر شد.

وی با بیان اینکه پرونده قضائی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز درحال تحقیقات است، افزود: تاکنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده‌اند که دو نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت بی گناه و با رفع ظن آزاد شده و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز ادامه داد: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مقام قضائی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضائی به ضابطین در جهت باز شدن گره این پرونده صادر شده است. اطلاعیه‌های صادر شده توسط خانواده سما جهانباز سمیران ۲۲ ساله می‌تواند کمک شایانی به مرجع انتظامی برای پیگیری پرونده کند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است همه توان پلیس و مقام قضائی معطوف به یافتن فرد گمشده است اما همکاری خانواده و مطلعین می‌تواند سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات را افزایش دهد.

آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام، اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵ جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع مأموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفا حریق انجام شد.

وی افزود: در این حادثه هیچ‌گونه مشکل خاصی برای زائرین به وجود نیامده و همه آنها در سلامت کامل با یک دستگاه اتوبوس دیگر به مهران اعزام شدند.

کشف محموله فوق‌سری در فرودگاه امام

سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور، اظهار کرد: در اقدام مشترک مأموران پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) و کارکنان خدوم اداره پست مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه، حین کنترل مرسوله‌های پستی به یک مرسوله ارسالی به خارج از کشور، درخصوص احتمال جاسازی مواد مخدر مشکوک می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، مرسوله مذکور با حضور نماینده پست جمهوری اسلامی ایران بازگشایی و در بازرسی ویژه و تخصصی ۱۴ کیلوگرم پارچه آغشته به موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور خاطرنشان کرد: صاحب مرسوله پستی شناسایی و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

اسیدپاشی وحشت‌آور

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین، خبر اظهار کرد: به دنبال گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسیدپاشی بر روی خودرو تیگو پنج در شهرستان ورامین، بلافاصله موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو شاسی بلند تیگو پنج مورد اسیدپاشی قرار گرفته و خسارت دیده است و فرد اسیدپاش نیز متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران تلاش گسترده‌ای برای دستگیری فرد اسیدپاش را آغاز و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه وی و دو نفر همدستش را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر کنند.

وی از معرفی فرد اسیدپاش و همدستانش به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم اصلی دستگیر شده در تحقیقات، انگیزه خود از اسیدپاشی را اختلافات و خصومت شخصی اعلام کرد.

چاقوکشی مرگبار ۲ برادر به خاطر اعتیاد

سرهنگ نوذر شاه حسینی فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهر سرپل ذهاب، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند جوان ۳۵ ساله‌ای به وسیله چاقو چند ضربه به شکم و کمر برادر ۲۸ ساله خود وارد کرده و در نهایت باعث مرگ وی شده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب تصریح کرد: فرد قاتل نیز که در صحنه حضور داشت پس از دستگیری در بازجویی‌ها انگیزه خود را از این کار اعتیاد برادرش اعلام کرد. پرونده‌ای در این‌باره تشکیل و قاتل به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی معرفی شد.

کد خبر 602710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.