علت نیمکت‌نشینی نیمار در پی اس جی 

نیمار در این فصل برای پی اس جی در فرم فوق‌العاده‌ای بوده اما در دیدار برابر نانت از ترکیب اصلی تیمش کنار گذاشته شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریستف گالتیه، سرمربی پی اس جی توضیح داده است که چرا نیمار را در بازی قبلی تیم صدرنشین فرانسوی نیمکت‌نشین کرد و به او بازی نداد.

نیمار در این فصل برای پی اس جی در فرم فوق‌العاده‌ای بوده اما در دیدار برابر نانت از ترکیب اصلی تیمش کنار گذاشته شد. قهرمان فرانسه در ادامه به پیروزی در این دیدار رسید. لیونل مسی و کیلیان امباپه هر کدام یک گل برای تیم خود به ثمر رساندند و گل سوم را نیز مندز زد. در همین حال نیمار در ۲۷ دقیقه پایانی بازی جایگزین امباپه شد.

گالتیه در مصاحبه‌ای پس از مسابقه گفت: ما بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم. هر هفته تقریباً دو بازی در برنامه‌های خود داریم و همه می‌دانند که نمی‌شود در همه بازی‌ها از بازیکنان ثابتی استفاده کرد.

وی ادامه داد: با بازیکنان هم به صورت شخصی و هم به صورت جمعی صحبت کرده‌ام و به آن‌ها اطلاع دادم که در زمان‌های مشخصی لازم است به آن‌ها استراحت بدهیم و از سایرین در ترکیب تیم استفاده کنیم.

گالتیه در این فصل کار سختی در پیش داشته و تاکنون چالش‌های متفاوتی را مدیریت کرده است. پیش از این چالش پنالتی زدن در پی اس جی و دعوای نیمار و امباپه، اختلاف مسی و راموس و همچنین برخورد غیرحرفه‌ای امباپه با لیونل مسی از دیگر اتفاقات و حواشی عجیبی است که در طول فصل جاری برای باشگاه فرانسوی اتفاق افتاده است.

به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن در حال حاضر مشکلی نداشته باشد و ستاره‌های این تیم به خوبی تیمشان را در هر بازی به پیروزی می‌رسانند. علی رغم چالش‌ها و برخوردهایی که پیش از این به وجود آمده، گالتیه به همراه بازیکنانش روند خوبی را در پیش گرفته است. این سرمربی امیدوار است تا بتواند وضعیت خوب رختکن تیمش را حفظ کند و همه بازیکنان و ستاره‌هایش را راضی و خوشحال نگه دارد.

تیم گالتیه در دیدار بعدی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر غول ایتالیایی، یوونتوس در پارک دو پرانس بازی خواهد کرد.

کد خبر 602708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.