تیم هندبال گیتی‌پسند لیگ‌برتری شد

تیم هندبال گیتی‌پسند با تصمیم فدراسیون هندبال به لیگ‌برتر راه یافت؛ این خبر را روابط‌عمومی باشگاه گیتی‌پسند تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند فصل گذشته در نخستین سال حضور خود در این رشته نتوانست به‌طور مستقیم راهی سوپرلیگ هندبال شود. اما زمزمه‌هایی از داخل فدراسیون هندبال شنیده می‌شد مبنی بر اینکه تصمیم گرفته‌شده گیتی‌پسند نیز به سوپرلیگ راه پیدا کند.

در همین رابطه در گفت‌وگوی ایمنا با جواد شریف، وی این خبر را تایید و اظهار کرد: با توجه به سیاست باشگاه گیتی‌پسند مبنی بر حمایت از ورزش استان اصفهان سال گذشته به درخواست جامعه هندبال اصفهان و وجود ظرفیت و پتاسیل این استان در لیگ دسته‌اول هندبال حضور پیدا کردیم و توانستیم در اولین سال حضور خود در این رشته موفق ظاهر شویم و عنوان سوم لیگ دسته‌اول باشگاه‌های کشور را به‌دست آوریم.

وی در ادامه افزود: باتوجه به مکاتبات فدراسیون هندبال و جمع‌بندی کارشناسان امسال به‌صورت قطعی در لیگ‌برتر هندبال حضور پیدا خواهیم کرد.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی‌پسند در رابطه با هدف‌گذاری این باشگاه در لیگ‌برتر هندبال خاطرنشان کرد: مطمئناً به‌دنبال زنگ‌تفریح شدن برای تیم‌های دیگر در این رشته نیستیم و با سیاست و برنامه‌ریزی دنبال جوان‌گرایی، بومی‌سازی و آینده‌نگری در این رشته هستیم.

کد خبر 602707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.