تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم بررسی شد

مجید اخوان عضو جدید شورای اسلامی شهر قم سوگند یاد کرد و لایحه دوفوریتی در خصوص قطار شهری و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجاه و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ با حضور سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و به ریاست حسین اسلامی و با حضور معاونان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دریافت مجوز تفویض اختیار به مدیرکل حقوقی شهردار قم پس از تبادل‌نظر بین اعضای شورای اسلامی شهر با اکثریت قاطع آرا تصویب شد.

حسین اسلامی در خلال بررسی این لایحه تاکید کرد که تفویض اختیار انجام شده منحصر به مدیرکل کنونی شهردار است و در آینده شورای اسلامی شهر می‌تواند رویه دیگری را دنبال کند.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر قم در خصوص نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه ۱۰۱۵ شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یکی از شهروندان نیز پس از توضیحات کمیسیون تخصصی شهرسازی و معماری، رأی بر اصرار به لایحه دادند.

روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه ۱۰۱۵ شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یکی از شهروندان، مطرح کرد که شورای اسلامی شهر در چنین توافقاتی تلاش می‌کند تا صرفه و صلاح شهروندان را مورد توجه قرار دهد.

در ادامه و با پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر و نظر موافق اعضا، لایحه دوفوریتی در خصوص قطار شهری و همچنین تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری به‌صورت غیرعلنی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 602683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.