عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ شهریورماه

در این بسته خبری از شناسنامه‌دار شدن ۱۰ هزار اصله درخت تا بدهی ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری الیگودرز و استیضاح شهردار جهرم استیضاح را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شناسنامه دار شدن ۱۰ هزار اصله درخت

علی اصغری، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: شناسنامه‌دار کردن ۱۰ هزار اصله درخت در پارک‌های اصلی شهر، ایمن سازی وسایل بازی کودکان و امکانات ورزشی پارک‌های شهر و آسفالت و بهسازی ۲۰ هزار مترمربع از معابر و محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد عناوین چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج است.

شهرداری باشت برای پرداخت هزینه‌ها نیاز به کمک دولت دارد

سید رضا حسینی، شهردار باشت گفت: بدهی‌های شهرداری این شهرستان در بخش‌های مختلف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال می‌باشد که برای حل مشکل عدیده این شهر نیازمند کمک دولت است.

بدهی ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری الیگودرز

علی میرزا بسحاق، شهردار الیگودرز گفت: این شهرداری در حالی که ۲۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلبکار است ۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

شهردار و کارگران قلعه رئیسی دست به دامان امام جمعه

کارکنان شهرداری قلعه رئیسی بیش از ۵ ماه است که هنوز حقوق دریافت نکرده‌اند و چند روزی هست که به همین دلیل کار را تعطیل کرده‌اند.

مشکل قطعه ۶ شهری ناشی از مشکل درون‌سازمانی ادارات کل است

عباس دادخواه، شهردار آبیک مشکل قطعه ۶ شهری را مشکل درون‌سازمانی ادارات کل ثبت و اسناد، منابع طبیعی و آبخیزداری و راه و شهرسازی ذکر و خاطرنشان کرد: با باز شدن گره این مشکل، اسناد مالکیت برای مردم صادر می‌شود و شهرداری هم می‌تواند پروانه ساخت برای مردم صادر کند.

وقوع ۱۷۳ مورد حادثه و حریق طی مردادماه

یوسف صاحبدل، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از وقوع ۱۷۳ مورد حادثه و حریق طی مردادماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

شهردار جهرم استیضاح شد

با رأی اکثریت اعضای شورای شهر جهرم، عبدالرحیم اسدی از شهرداری این شهر برکنار شد.

کد خبر 602679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.