دستگاه‌های خودکار فروش بلیت تک سفره در اصفهان راه‌اندازی شد

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد: خرید بلیت تک سفره غیرنقدی مترو با دستگاه‌های خودکار فروش بلیت در ایستگاه‌های مترو فعال و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مترو منطقه اصفهان اعلام کرد: به دلیل استفاده نکردن مداوم برخی شهروندان از مترو و نیز همراه نداشتن کارت بلیت اصفهان توسط مسافران، امکان خرید بلیت تک سفره غیرنقدی با دستگاه‌های (QR) خودکار فراهم شد.

پیش از این هر شهروند یا مسافر برای خرید بلیت تک سفره و استفاده از مترو باید به باجه‌های مستقر و داخلی فضای مترو مراجعه می‌کرد، اما در حال حاضر این امکان بدون نیاز به اپراتور و توسط خود شخص انجام می‌شود.

با امکاناتی که در نظر گرفته شده است، از این پس شهروندان و مسافران می‌توانند با استفاده از کارت بانکی خود، نسبت به خرید بلیت تک‌سفره QR از طریق دستگاه‌های مستقر در تمام ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.

راهنمای خرید بلیت در تمام مراحل شبیه کار با دستگاه‌های خودپرداز است و فرد می‌تواند به هر تعداد بلیت تک سفره قطار را به صورت کد QR خریداری کند و با نزدیک کردن کاغذ دریافتی به صفحه گیت مترو وارد محوطه سوار شدن به مترو شود.

این روش صدور بلیت بسیار مناسب مسافران و افرادی است که اصفهان کارت ندارند، اما نکته قابل توجه این است که این بلیت‌ها فقط یک ماه اعتبار دارد و با قیمت ۲,۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

در حال حاضر از ۲۰ ایستگاه خط یک مترو هشت ایستگاه قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین (ع)، سی‌وسه‌پل، آزادی و دفاع مقدس روزهای جمعه به دلیل غیرفعال بودن باجه‌های تهیه بلیت، دستگاه‌های صدور بلیت تک سفره برای استفاده مسافران فعال است.

همچنین شهروندان می‌توانند بلیت‌های تک سفره مترو را از طریق نرم‌افزار اصکیف با قابلیت دانلود از بازار یا فروشگاه play به صورت غیرحضوری تهیه کنند.

دستگاه‌های خودکار فروش بلیت تک سفره در اصفهان راه‌اندازی شد

کد خبر 602677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.