خرید و تجهیز ۲ دستگاه پیشرفته برای پردازش زباله‌های خانگی در یزد

معاون خدمات شهری شهردار یزد از خرید و تجهیز دو دستگاه پیشرفته در حوزه پردازش زباله‌های خانگی برای تکمیل زیرساخت‌های خدمات شهری این کلان‌شهر خبر داد.

حمیدرضا رحیمدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه در طول چند ماه گذشته اقدامات خوبی در رابطه با زیرساخت‌های خدمات شهری در یزد صورت گرفته است، اظهار کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به‌ویژه خدماتی که باید به شهروندان ارائه شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: خدمات و وظایف شهرداری در حوزه‌های مختلف گستردگی زیادی دارد و برای ارائه هر خدمتی نیاز به زیرساخت‌هایی مشخص وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهردار یزد افزود: از این‌رو با توجه به اهمیت ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به شهروندان، موضوع تقویت زیرساخت‌های خدمات شهری به صورت ویژه در دستور کار شهرداری یزد قرار دارد.

وی یکی از حوزه‌های خدمات شهری که روزانه به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط است را جمع‌آوری زباله‌ها دانست و گفت: در این حوزه نیز اقدامات زیادی برای توسعه زیرساخت‌ها صورت گرفته است.

رحیمدل از خرید دو دستگاه پیشرفته در حوزه پردازش زباله‌های خانگی شهر یزد خبر داد و تصریح کرد: هر یک از این دستگاه‌ها با ظرفیت ۲۵ تن می‌توانند مواد حاصل از پردازش زباله را به محل دفن اعزام کند که اقدام بسیار خوبی در یزد محسوب می‌شود؛ این اقدام برای نخستین بار در استان یزد انجام شده است و ارائه خدمات در این حوزه را بسیار سریع‌تر، بهتر و با کیفیت‌تر انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه هزینه خرید دو دستگاه پیشرفته در حوزه پردازش زباله‌های خانگی حدود ۲۵ میلیارد ریال است، گفت: اعتبار لازم برای خرید این دو دستگاه با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد تأمین شده است و راه‌اندازی آن بهبود خوبی در حوزه بازیافت و پردازش زباله در یزد به‌وجود آورده است.

کد خبر 602675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.