۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
یوونتوس و امیدهای کم‌رنگ شده!

یووه درحالی این روزها به سختی در سری آ رقابت می کند که در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها لیگ قهرمانان اروپا برابر پی اس جی و بنفیکا بازی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، انتقادات به ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس به دلیل سبک بازی تیمش این روزها بیش از هر زمانی شدت گرفته و عده‌ای اعتقاد دارند که زمان اخراج این مربی فرا رسیده است.

روزنامه‌های ایتالیا به وضوح از عملکرد یوونتوس به ستوه آمده‌اند. روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت در تازه‌ترین ادعا خود اظهار کرد که یووه مانند یک تیم کوچک دفاع می‌کند و عملکرد یووه برابر فیورنتینا شرم آور بوده است.

یانکونری در پنجمین بازی سری آ برابر فیورنتینا با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا به نهمین امتیاز خود در این فصل برسد. بانوی پیر در حالی از پیروزی برابر بنفش‌ها ناکام ماند که ۶۰ درصد مالکیت توپ متعلق به حریف بود و آن‌ها در نیمه دوم هیچ شوت در چارچوبی نداشتند.

روزنامه‌ای در خصوص عملکرد یووه نوشت: یوونتوس در برابر فیوره مانند یک تیم کوچک در کنج زمین نشسته بود. آیا به این دلیل است که آنها نمی‌دانند چگونه حمله کنند یا به این دلیل که این نوع دفاع کردن درخواست سرمربی تیم است؟ شک و تردید زیاد و سردرگمی فراوانی در رفتار بازیکنان مشاهده می‌شود. الگری بازی را با پنج مدافع به پایان رساند که بسیار عجیب است.

توتو اسپورت به آلگری ۶/۱۰ امتیاز داد و رویکرد یوونتوس را تحسین کرد و تاکید کرد که بانوی پیر می‌توانست با وستون مک کنی گل دوم را به ثمر برساند. با این حال، حتی روزنامه تورینی نیز در نیمه دوم بیانکونری را مورد انتقاد قرار داد، جایی که آنها حتی یک شوت به سمت دروازه نداشتند.

فابیو کاپلو نیز از جمله افرادی بود که به آلگری انتقاد کرد. او خطاب به سرمربی یوونتوس گفت: مسخره بازی را تمام کن. دوست داریم یوونتوس زیباتری ببینیم. اگر مهمترین بازی اروپایی مقابل بنفیکا است، چرا ولاهوویچ را جلوی فیورنتینا روی نیمکت نشاندی؟

در حالی انتقاد به آلگری در محافل خبری فوتبال ایتالیا داغ شده است که این سرمربی ایتالیایی از تساوی تیمش برابر فیورنتینا راضی بود و گفت: از نتیجه راضی هستم، آمدن به اینجا و بازی کردن اصلاً راحت نیست. در انتهای بازی ناراحت بودم، چون می‌خواستم بازی رو ببریم.

صحبت‌های آلگری که پس از تساوی از عملکرد تیم خود تمجید کرده و گفته است که بابت کسب یک امتیاز احساس خوبی دارد، باعث شده تا هواداران نیز به شدت از او ناراضی باشند. بدون شک با توجه به روند فعلی مشکی و سفیدها، عدم موفقیت در بازی‌های پیش رو می‌تواند حکم اخراج آلگری را صادر کند.

کد خبر 602642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.