کارشکنی‌ها نباید مانع خدمت‌رسانی به شهروندان شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نباید برخی کارشکنی‌ها سبب شود از خدمت‌رسانی به شهروندان غافل شویم، کار خوب و خبر خوب باید به شهروندان اطلاع‌رسانی شود و اقدامی غیر از این خیانت به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن منصوریان امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ در نطق پیش از دستور پنجاه و دومین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: در نظر برخی هنوز انتخابات و رقابت تمام نشده است و آنها می‌خواهند موفق نشدن خود را با یارگیری جبران کنند، لذا سیاه نمایی وسیعی در خصوص عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر به راه انداخته‌اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که شهر امام رضا (ع) پر از کرامت و برکت است و حتی در این شرایط سخت اقتصادی، با تلاش شورای ششم شهر و شهردار جهادی شهری پرتکاپو و سرزنده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به رغم کارشکنی‌ها، در یک سال گذشته در شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری مشهد موفقیت‌های بی‌نظیری کسب شده است.

وی افزود: بزرگ‌ترین شاخص مدیریت شهری در این دوره تعامل و رفع گره‌های چندین ساله شهری بوده است.

تصریح کرد: در دوره کنونی که دولت انقلابی و وزرای کارآمد در رأس مدیریت کشور قرار گرفته‌اند و در استان نیز استاندار و مدیران جهادی مشغول خدمت هستند، بهانه‌ای برای کار کردن وجود ندارد، مگر اینکه کارشکنی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید برخی کارشکنی‌ها سبب شود، از خدمت‌رسانی به شهروندان غافل شویم، کار خوب و خبر خوب باید به شهروندان اطلاع‌رسانی شود و اقدامی غیر از این خیانت به شهروندان است.

کد خبر 602640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.