ایجاد فضای کار برای هنرمندان توسط مدیریت شهری شیراز

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بر اساس سیاست‌گذاری‌های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر در آینده نزدیک، توسط سازمان سیما و منظر فضای سبز شهرداری کارگاه هنر شیراز راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افسانه خواست‌خدایی امروز _ دوشنبه چهاردهم شهریور ماه_ با حضور در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌گذاری‌های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر در آینده نزدیک، توسط سازمان سیما و منظر فضای سبز شهرداری کارگاه هنر شیراز راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: این امر فرصت همکاری هنرمندان جوان و پیشکسوت با سازمان سیما و منظر در طراحی، ساخت، آماده‌سازی و اجرای المان‌ها و پروژه‌های منظر شهری را فراهم می‌کند.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای اسلامی شهر شیراز حمایت همه جانبه در ایجاد فرصت برای استفاده هنرمندان توانمند شیرازی از این فضای کار اشتراکی را دارد.

وی با اشاره به ضرورت شکل‌گیری چرخه آموزش، طراحی و تولید به منظور ساخت آثار هنری شهری فاخر و در شأن نام شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و شهری با پیشینه غنی هنری، افزود: هنرمندان سرمایه‌های شهر محسوب می‌شوند و باید از این سرمایه در راستای اعتلای هنرهای شهری شیراز و منظر شهری بهره برد.

به گزارش ایمنا، این کارگاه در یکی از فضاهای متعلق به سازمان و در مجاورت فرهنگ‌سرای شهروند به مساحت بیش از ۷۰۰ متر مربع در حال آماده‌سازی است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 602586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.