پایان روند شکست‌ناپذیری توپچی‌های لندن 

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که آرسنال پس از شروع درخشان خود در فصل، ناگهان در مصاف با منچستر سه امتیاز از دست بدهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مارکوس رشفورد توانست نخستین شکست فصل آرسنال را به این تیم تحمیل کند و شیاطین سرخ را به چهارمین پیروزی متوالی خود در جزیره برساند.

شروع بدون شکست آرسنال در این فصل با شکست سه بر یک مقابل منچستریونایتد به پایان رسید. توپچی‌ها در بخش زیادی از بازی برابر منچستر مسلط بر جریان بازی بودند اما با سه ضدحمله، سه گل دریافت کردند.

«میکل آرتتا» از عملکرد تیمش راضی بوده، زیرا همه چیز تحت کنترل تیم میهمان یعنی آرسنال بود. علی‌رغم تحمل شکست، توپچی‌ها نمایش بسیار خوبی داشتند و همچنان می‌توانند امیدوار باشند که باخت برابر منچستر نیز به روند آن‌ها آسیب بزرگی نزند. با این وجود، تیم لندنی در برخی از مواقع بازی دفاع بسیار ضعیفی داشت و همین موضوع، موجب پیروزی شاگردان تن هاگ شد.

یکی از مهم‌ترین صحنه‌های مسابقه، زمانی بود که گل آرسنال مردود اعلام شد. در صحنه‌ای که توپچی‌ها توسط مارتینلی به گل رسیدند، خطای مارتین اودگارد روی اریکسن اعلام شد. این صحنه اعتراض‌های بسیار زیادی به همراه داشت و حتی برخی از کارشناسان اعلام کردند که موقعیت به هیچ عنوان خطا نبوده است.

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که آرسنال پس از شروع درخشان خود در فصل، ناگهان در مصاف با منچستر سه امتیاز از دست بدهد و بدون شک لیورپول و چلسی از این نتیجه لذت زیادی برده‌اند. یک برد برای آرسنال باعث می‌شد آن‌ها با ۹ امتیاز بیشتر از لیورپول و ۸ امتیاز بیشتر از آبی‌ها در صدر قرار بگیرند.

حتی در این مرحله ابتدایی فصل، فاصله بسیار زیادی بین آرسنال و سایر تیم‌های مدعی می‌توانست وجود داشته باشد، بنابراین پیروزی یونایتد مطمئناً باعث شد تا رقابت صدر جدول همچنان داغ و مهیج باقی بماند. حالا تیم‌های مطرح لیگ جزیره ملقب به «تاپ سیکس» باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در بازی‌های پیش رو امتیازات لازم را جمع‌آوری کنند و خودشان را به صدر برسانند.

کد خبر 602573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.