ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار تهران

پرسپولیس عصر امروز(دوشنبه) میهمان هوادار تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس عصر امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ در ورزشگاه پاس قوامین میهمان هوادار تهران با هدایت ساکت الهامی خواهد بود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که پس از یک فصل موفق شدند بار دیگر به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر برگردند در نظر دارند برای تثبیت جایگاه خودشان و ایجاد اختلاف امتیاز با رقبا، حداکثر امتیاز در مقابل حریف خود را کسب کنند.

پرسپولیس تهران که چهار هفته گذشته با سیستم ۴-۴-۲ راهی میدان شده است به احتمال فراوان برای دیدار مقابل هوادار نیز با همین سیستم راهی میدان شود.

در ادامه به بررسی ترکیب احتمالی این تیم مقابل حریف خود می‌پردازیم:

بیرانوند دروازه‌بانی که گل نمی‌خورد!

علیرضا بیرانوند، با عملکرد مناسب خودش در چهار دیدار قبلی این تیم هم توجه کادر فنی پرسپولیس را به خودش جلب کرده است و هم سبب شده انتظارات هواداران از خط دروازه این تیم برآورده شده باشد که با این دلایل احتمال تغییر در این پست پایین است و باید بیرانوند را سنگربان گل‌محمدی در مقابل هوادار بدانیم.

چالش بی‌معنای مدافع

گل‌محمدی از جمله سرمربیان لیگ برتر است که با خیال راحت می‌تواند برای خط دفاعی خودش برنامه‌ریزی کند و با دست باز دست به تغییر این پست بزند اما عملکرد بی‌نقص گولسیانی و نعمتی به عنوان مدافع میانی و حضور دانیال اسماعیلی‌فر و سیامک نعمتی به عنوان مدافعان کناری سبب می‌شود این سرمربی تغییر آن چنانی در این پست ایجاد نکند هرچند که مرتضی پورعلی‌گنجی می‌تواند تا حدودی احتمال نیمکت نشینی نعمتی را افزایش دهد.

برگ برنده یحیی، خط مستحکم میانی است

پرسپولیس در خط هافبک یکی از تیم‌های پر مهره است و ستاره‌های نام‌آشنای فوتبال ایران در این خط به نوعی برگ برنده گل‌محمدی هستند. با حضور سروش رفیعی و میلاد سرلک و حتی استفاده از کمال کامیابی‌نیا در این پست می‌تواند فرصت‌های زیادی را در اختیار مهدی ترابی و سعید صادقی قرار دهد که همین موضوع سبب می‌شود یحیی گل‌محمدی در این پست با خیال راحت دست به چینش مهره بزند.

لوکادیا و عالیشاه، از بابت حمله خیالتان راحت

کادر فنی پرسپولیس که تا مدت‌ها در خط حمله با چالش از بین بردن موقعیت روبه‌رو بود، حالا با حضور یورگن لوکادیا و امید عالیشاه تقریباً به یک آرامش نسبی رسیده است و به نظر می‌رسد در مقابل هوادار تهران پاکدل و عبدی نیمکت‌نشینان این دو بازیکن باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل هوادار تهران

علیرضا بیرانوند، گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، لوکادیا، امید عالیشاه.

کد خبر 602553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.