ضرورت رفع مشکلات پروژه‌های مشارکتی در ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بیشتر پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری‌های شهرداری ارومیه دچار چالش بوده و این موضوع باعث بدبینی در افکار عمومی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مصطفی‌زاده امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ در هشتاد و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص قانون ۰.۵ درصد تخصیصی بودجه شهرداری به حوزه کتاب و کتابخانه‌ها، اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های آذربایجان غربی باید گزارشی از هزینه کرد بودجه‌هایی که تاکنون از شهرداری دریافت کرده است را ارائه دهد.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی مساعدت و کمک به ساخت و بهسازی مساجد، ادامه داد: مساعدت به مساجد باید در راستای هوشمندسازی آنها انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص موضوع جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری، گفت‌: بیشتر پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری‌های شهرداری ارومیه دچار چالش بوده و این موضوع باعث ایجاد فضای بدبینی در افکار عمومی شده است.

وی تصریح کرد: تجهیزات انباشته شده در دهکده گردشگری "چی چست" و تجهیزات و وسایل دنیای بازی ارومیه در دهکده تفریحی چی چست، زیر آفتاب، برف و باران رها شده و پوسیده است.

مصطفی‌زاده اضافه کرد: با واگذاری مشروط املاک شهرداری برای سرمایه‌گذاری به شرط حفظ مالکیت شهرداری و ایجاد درآمد پایدار موافق هستم.

کد خبر 602529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.