اجرای پروژه‌ها باید به صلاح شهر باشد

عضو هیئت رییسه اسلامی شهر ارومیه گفت: با فروش غیرکارشناسی زمین و املاک شهرداری بسیار مخالف هستم، در تمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری این مهم باید مد نظر قرار گیرد.

عادل اعظم‌انهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کمک به مؤسسه‌های خیریه و هیئت‌های مذهبی، اظهار کرد: کمک به مؤسسه‌ها، خیریه و هیئت‌های مذهبی با اغراض سیاسی آمیخته شود و شائبه بهره‌برداری انتخاباتی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: مؤسسه‌های بسیاری وجود دارند که به قرآن و اهل بیت (ع) صادقانه خدمت می‌کنند؛ نباید شرایط به گونه‌ای شود که این مؤسسه‌ها فراموش شود و به جای حمایت از هیئت‌های ضعیف، اغنیا حمایت شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری، گفت: لازم است پیشنهادها برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در کمیسیون سرمایه‌گذاری مطرح و بررسی شود.

وی افزود: پس از کار کارشناسی و بررسی تخصصی، به صحن علنی آورده شود و بر مبنای شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری و با رعایت صرفه و صلاح آینده شهر در خصوص پروژه‌ها تصمیم‌گیری شود.

اعظم‌انهر اضافه کرد: با فروش غیرکارشناسی زمین و املاک شهرداری مخالف هستم و در تمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری باید این مهم مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان آذربایجان غربی است و در شمال غربی ایران قرار دارد. این شهر طبق سرشماری سال ۹۵ با ۷۳۶ هزار و ۲۲۴ نفر جمعیت دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقه شمال غرب ایران به‌شمار می‌آید.

کد خبر 602523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.