«نقشی برای شهر» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: دومین کارگاه آموزشی مسابقه ملی «نقشی برای شهر» هفدهم و هجدهم شهریورماه، ویژه هنرمندان و طراحان برگزار خواهد شد.

محمدعلی ایزدخواستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسابقه ملی «نقشی برای شهر»، با هدف خلق ایده‌های کاربردی برای شهر با الهام از نقش‌مایه‌های اصفهان در طراحی فضاهای شهری توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان و با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و دفتر منطقه‌ای یونسکو در اصفهان فعالیت خود را با رونمایی رسمی از پوستر مسابقه توسط شهردار اصفهان و انتشار فراخوان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه مدرس کارگاه آموزشی نقشی برای شهر، «احمدرضا میرمقتدایی» از طراحان گرافیک و مدرس دانشگاه است، گفت: در این دوره دو روزه، در یک فضای تعاملی با شرکت‌کنندگان، الهام از نقوش شهری اصفهان برای طراحی فضاهای شهری ارائه شده است و زیر نظر این کارشناس، پروژه‌های مشخصی در کلاس توسط دانشجویان اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی نقشی برای شهر به صورت حضوری در روزهای هفدهم و هجدهم شهریورماه در اصفهان برگزار خواهد شد که ثبت‌نام در این کارگاه برای متقاضیان رایگان است، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای کارگاهی دارای محدودیت تعداد است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی می‌توانند از طریق مراجعه به صفحه این مسابقه ملی در شبکه‌های اجتماعی به نشانی naghshahr@ ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

ایزدخواستی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی نقشی برای شهر، گواهی شرکت در این کارگاه را دریافت خواهند کرد، همچنین می‌توانند آثار تولید شده در کارگاه را به مسابقه ملی نقشی برای شهر ارسال کنند.

«نقشی برای شهر» در اصفهان برگزار می‌شود

کد خبر 602507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.