هوای اصفهان برای دومین روز ناسالم است/۸ ایستگاه سنجش خاموش است

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۲۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۲۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۱۱۷، استانداری اصفهان با شاخص ۱۲۱، انقلاب با شاخص ۱۳۴، پروین با شاخص ۱۱۴، رهنان با شاخص ۱۴۰، رودکی با شاخص ۱۳۶، کاوه با شاخص ۱۲۰ و میرزاطاهر با شاخص ۱۰۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باهنر، فرشادی، فیض، خرازی، ورزشگاه میثاق، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه اصفهان فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، سجزی و مبارکه است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرارگرفتن روی عدد ۶۵، سجزی با شاخص ۶۸ و مبارکه با شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 602500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.