درگیری شدید مبارزان فلسطینی با ارتش اسرائیل+ فیلم

کرانه باختری رود اردن از شب گذشته تا بامداد امروز (دوشنبه) شاهد درگیری‌های شدید مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش ایمنا، مبارزان فلسطینی بامداد امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ به سمت پست نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه "بیت فوریک" در شرق شهر نابلس تیراندازی کردند. آنها همچنین به سمت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به هنگام یورش آنها به اردوگاه العین در منطقه نابلس تیراندازی کردند و به تبادل آتش پرداختند.

درگیری‌هایی نیز بین جوانان فلسطینی با نیروهای اشغالگر به هنگام یورش آنها به شهر نابلس روی داد. نیروهای اشغالگر هنگام عقب‌نشینی از این شهر نیز هدف تیراندازی مبارزان فلسطینی قرار گرفتند.

نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ به شهر طوباس حمله کردند و مبارزان فلسطینی نیز به سمت آنها آتش گشودند. گردان‌های طوباس وابسته به سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها نیروهای رژیم صهیونیستی را هنگام یورش آنها به طوباس هدف رگبار گلوله قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک قباطیه در جنوب جنین نیز هدف تیراندازی قرار گرفتند. زندان "عوفر" در غرب رام‌الله در کرانه باختری نیز هدف تیراندازی قرار گرفت و منابع محلی گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی حضور نیروهای خود در ورودی این زندان را تقویت کرد.

نیروهای اشغالگر همچنین به محله الطیره در شهر رام‌الله یورش بردند و جوانان فلسطینی با آنها به مقابله پرداختند.

منبع: ایرنا

کد خبر 602492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.