توسعه فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در پایانه‌های پنج‌گانه اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از انجام اقدامات مشترک عمرانی این سازمان با شهرداری منطقه هشت خبر داد و گفت: در این راستا لکه‌گیری آسفالت و زیباسازی پایانه کاوه انجام شده است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تأکیدات مدیریت شهری مبنی بر همکاری و تعامل مناطق شهرداری اصفهان با سازمان پایانه‌ها، اظهار کرد: بیشتر این همکاری‌ها و تعاملات در راستای اجرای فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی مشترک است.

وی با بیان اینکه پایانه‌های پنج‌گانه مسافربری شهرداری اصفهان در مناطق دو، چهار، شش، هشت و ۱۳ واقع شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس تأکیدات مدیریت شهری همکاری، هماهنگی و تعامل مدیران مناطق در راستای توسعه فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی، می‌تواند گام‌های مؤثری برای خدمت بیشتر به مسافران باشد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: در اولین گام، طی بازدید مدیر منطقه هشت شهرداری از پایانه مسافربری کاوه، هماهنگی لازم به عمل آمد و بر این اساس به‌زودی عملیات فاز نخست تعمیر، مرمت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی پایانه کاوه آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: لکه‌گیری آسفالت و زیباسازی پایانه کاوه از دیگر اقدامات عمرانی مشترک میان سازمان پایانه‌ها و منطقه هشت شهرداری اصفهان است که هفته گذشته تکمیل شد.

کد خبر 602480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.