مطالبات خانواده شهدا را ویژه پیگیری خواهیم کرد

شهردار تبریز به همراه دو عضو شورای اسلامی این شهر با خانواده شهیدان «اصغر علی‌پور انوریان» و «علی جعفری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در دیدار با این خانواده شهدا، عزت و اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی اظهار کرد: به برکت خون پاک شهدا، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

شهردار تبریز ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

وی گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای گمنام و کمتر شناخته شده هشت سال دفاع مقدس می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

هوشیار یادآور شد: علاوه بر دیدارهایی که شهردار و اعضای شورای شهر به صورت هفتگی با خانواده دو شهید والامقام خواهیم داشت، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان «اصغر علی‌پور انوریان» و «علی جعفری» قدردانی کرد.

شهید اصغر علی‌پورانوریان متولد یکم فروردین ماه ۱۳۴۵ در تبریز در تاریخ هفدهم آذر ماه ۱۳۶۷ در محور سنندج مریوان به شهادت رسید و شهید علی جعفری متولد دوم شهریور ماه ۱۳۴۷ در تبریز در سال ۱۳۶۲ در جزایر مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 602479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.