رسیدگی به ۴۸ پرونده رای تخریب ظرف مدت ۶ ماه

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زرند گفت: طی شش ماه گذشته به ۴۸ پرونده رأی تخریب و بیش از ۷۴ پرونده کمیسیون تجدید نظر رسیدگی شده است.

وحیدرضا نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه شهروندان زرند قبل از خرید زمین و یا ساخت منزل مسکونی با مراجعه به واحد املاک شهرداری زرند از وضعیت ملک مطلع و سپس پروانه ساختمانی دریافت کنند، اظهار کرد: یکی از اهداف کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری کاهش تخلفات ساختمانی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری زرند در شش ماه گذشته، افزود: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری یک کمیسیون کاملاً فعال است و بیش از ۲۹۴ پرونده در این کمیسیون مطرح، که ۲۶۳ مورد از آن‌ها رسیدگی و به رأی ختم شده است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زرند با بیان اینکه ۴۸ پرونده رأی تخریب، و بیش از ۷۴ پرونده نیز کمیسیون تجدید نظر رسیدگی شده است، خاطرنشان کرد: رعایت نکردن موارد ذکر شده در پرونده ساختمانی، اضافه متراژ و مازاد بر پروانه ساختمانی و اضافه تراکم از مهمترین موارد ارجاع و معرفی پرونده‌ها به کمیسیون ماده ۱۰۰ است.

نخعی تصریح کرد: کمیسیون ماده ۱۰۰ با هدف جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز و برخورد با متخلفان در سال‌جاری به صورت منظم تشکیل شده و پرونده‌های ارسالی از سطح شهر را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 602434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.