افزایش اعتبارات پروژه‌های فرهنگی یزد

استاندار یزد با بیان اینکه بی‌توجهی به پروژه‌های فرهنگی خسارت‌های زیادی به دنبال دارد، گفت: اعتبارات پروژه‌های فرهنگی یزد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران فاطمی امروز - یکشنبه سیزدهم شهریورماه - در آئین آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان یزد، اظهار کرد: این پروژه پیوست فرهنگی هفته دولت یزد است و امیدواریم بتوانیم هر سال چنین پروژه‌های ارزشمندی داشته باشیم.

وی با تقدیر از اقدامات حوزه هنری کشور و استان یزد به دلیل پیگیری‌ها برای اجرای این پروژه، افزود: نگاه ویژه‌ای به دستگاه‌های فرهنگی به ویژه دستگاه‌های انقلابی در این حوزه داریم و قطعاً انتظار از این نهادها بالا است.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه غفلت از فعالیت‌های هنری و فرهنگی خسارت‌های سنگینی به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اعتبارات حوزه فرهنگی را افزایش دادیم و این پروژه را تا لحظه آخر دنبال می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

فاطمی به صحبت‌های مطرح شده در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی یزد اشاره و تصریح کرد: سایر پروژه‌های فرهنگی که در شهر یزد معطل مانده است، فعال‌سازی می‌شود تا بتوانیم نتیجه آن را مشاهده کنیم.

وی تاکید کرد: لازم است فرمایش حضرت آقا مبنی بر اینکه زندگی‌نامه مادر شهید بابایی از شهدای یزد به فیلم تبدیل شود را حوزه هنری انجام دهد و حمایت لازم را از این طرح انجام می‌دهیم.

استاندار یزد گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید از ظرفیت سینما برای معرفی هرچه بیشتر این قهرمانان به نسل جوان استفاده کنیم.

کد خبر 602416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.