گوشی‌های آینده شیائومی چه ویژگی خواهد داشت؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی احتمالا سال آینده گوشی‌های هوشمند مجهز به شارژ 200 وات عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیائومی ماه جولای به صورت رسمی از گوشی پرچم‌دار شیائومی 12S اولت را رونمایی کرد، یکی از نقاط قوت این محصول دوربین اصلی آن است که از حسگر یک اینچی بسیار بزرگ سونی IMX989 بهره می‌برد. عملکرد این دوربین حتی از آیفون ۱۳ پرومکس نیز بهتر است. اگرچه قدرت تصویربرداری یک گوشی هوشمند اهمیت بسیار زیادی دارد، اما شیائومی 12S اولت را همچنان از نظر فناوری شارژ سریع، نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار و حتی بعضی مدل‌های میان‌رده، عقب‌تر است. برای نمونه، ردمی نوت 11T Pro از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد و شاید به همین دلیل ابعاد بزرگی دارد.

شرکت شیائومی قصد دارد در محصولات آینده خود، از جدیدترین فناوری‌های شارژ فوق‌سریع بهره ببرد. در واقع انتظار داریم این شرکت چینی سال آینده، گوشی‌های مختلفی را با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ تا ۲۰۰ وات عرضه کند. حتی امکان دارد پیشرفت‌های جدیدی در این زمینه بر محصولات بعدی این برند اعمال شود و گوشی‌های بیشتری با شارژ ۲۰۰ وات وارد بازار کند.

تعدادی از محصولات شیائومی در اواخر ماه گذشته، تائیدیه‌های 3C را دریافت کرده‌اند که یکی از آن‌ها از شارژ ۲۱۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این خبر با بعضی شایعات مبنی بر پشتیبانی گوشی‌های آینده شیائومی از شارژ ۲۰۰ وات مطابقت دارد.

کد خبر 602415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.