آمادگی حوزه هنری برای ساخت فیلم سینمایی قهرمانان یزد

رئیس حوزه هنری کشور با اعلام آمادگی برای ساخت فیلم سینمایی در مورد قهرمانان یزد، گفت: تلاش ما بر این است که هم تولید محتوای انقلابی پیشرو را به صورت کمی و کیفی رشد دهیم و هم زیرساخت‌های ضروری برای دسترسی مخاطب فهیم ایرانی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی دادمان امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در آئین آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان یزد، اظهار کرد: پردیس سینمایی آسمان یزد علاوه بر خروجی که خواهد داشت، یک محیط فرهنگی و هنری برای مردم است و برای حوزه هنری اهمیت راهبری دارد.

وی افزود: اینکه بتوانیم در بافت قدیمی یزد یک پروژه مدرن و در عین حال همگن و دارای زیست مشترک با بافت قدیمی و فرهنگ اصیل ایجاد کنیم، کار پیچیده، سخت و ارزشمندی است.

رئیس حوزه هنری کشور خاطرنشان کرد: متخصصان امر به سختی این امر اذعان دارند، اما بخش خوب این سختی در لایه‌های طراحی است که با کمک طراحان و معماران خوب یزد و کشور انجام شده است.

دادمان ادامه داد: نکته بعدی اشاره به دو بعد فعالیتی حوزه است که تلاشمان در دو سال اخیر سرعت بخشیدن به آن و روان‌تر شدن فعالیت‌هایی است که به وسیله این حوزه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: حوزه هنری در روزهای ابتدایی انقلاب شکل گرفته و نهاد مبارک و پربرکتی است که در جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار تأثیرگذاری داشته است.

رئیس حوزه هنری کشور تصریح کرد: تلاش ما بر این است که هم تولید محتوای انقلابی پیشرو را به صورت کمی و کیفی رشد دهیم و هم زیرساخت‌های ضروری برای دسترسی مخاطب فهیم ایرانی را توسعه دهیم.

دادمان تاکید کرد: به همت و اهتمام همکارانم در حوزه هنری و مجموعه بهمن سبز، ظرفیت سالن‌های سینمایی حوزه هنری در سراسر کشور طی چند سال اخیر بیش از دو برابر شده که افتخار بسیار زیادی است.

وی گفت: با افتتاح رسمی سالن‌های سینمای جدید در ابتدای ماه ربیع در بعضی استان‌های کشور، این ظرفیت به صورت رسمی در کل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس حوزه هنری کشور افزود: حوزه هنری آمادگی لازم را دارد که یک کار بزرگ در حوزه سینما و هنرهای نمایشی، با محوریت قهرمان‌های انقلابی یزد انجام دهد.

دادمان اظهار کرد: امیدواریم نهادهای یزد همراهی لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم و اقدامی قابل توجه و قابل تقدیر در استان داشته باشیم.

کد خبر 602414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.