آسفالت معابر مراغه دغدغه مدیریت شهری

رئیس کمیسیون عمران، تحقیق و توسعه شورای اسلامی شهر مراغه از اجرای آسفالت کوی بهار خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای اجرای آسفالت معابر شهر مراغه در سال آینده هستیم.

حسین شیخ‌فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت بوستان نیایش شهر مراغه، اظهار کرد: با توجه به اینکه خشک‌سالی در شهر و بر حوضه آب‌ریز مراغه حاکم شده است و به مرور زمان فضای سبز و گل‌کاری در پارک‌ها، اتلاف منابع آبی و نبود تمرکز در پارک‌هایی که در حال حاضر سرپا بوده و فضای سبز آن هنوز آسیب ندیده است، داشته‌هایمان را بر باد خواهد داد و در نهایت همین فضای سبز کمی که در دسترس است را نیز از دست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه احداث پارک‌های تخصصی راه‌حل پارک‌سازی محلی در خشک‌سالی است، افزود: اجرای پارک‌های سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی فوتسال، پارک مخصوص دوچرخه کوهستان، پارک مخصوص اسکیت و اسکیت‌برد و بسیاری موارد دیگر را می‌توان در برنامه‌های سال‌های آتی شهر قرار داد تا شهروندان بتوانند از حداقل فضای سبز شهری بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون عمران، تحقیق و توسعه شورای اسلامی شهر مراغه از آسفالت کوی بهار خبر داد و گفت: طبق بازدیدهای دوره‌ای از محلات شهر مراغه و با حضور در کوی بهار ضمن بازدید از اجرای عملیات آسفالت‌ریزی معابر این محله، از نزدیک در جریان روند مشکلات شهری این منطقه قرار گرفتیم.

وی گفت: جایز نیست هیچ محله و منطقه‌ای از زیرساخت‌های اولیه محروم باشد و تلاش مدیریت شهری بر این است که رفاه شهروندان تأمین شود.

شیخ‌فرجی تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای اجرای آسفالت معابر شهر مراغه در سال آینده هستیم و امیدوارم شهروندان شورای اسلامی شهر و شهرداری را در خدمات‌رسانی یاری کنند.

کد خبر 602398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.