پوشش ۴۰ حریق و ۳۷ حادثه توسط آتش‌نشانی اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه (دهم شهریورماه) تاکنون این سازمان بالغ بر ۸۷ حریق و حادثه و خدمات ایمنی را پوشش داده است، گفت: از این میزان، ۴۰ حریق، ۳۷ حادثه و ۹ مورد خدمات ایمنی بوده است.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دهم شهریورماه تاکنون سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان بالغ بر ۸۷ حریق، حادثه و خدمات ایمنی را پوشش داده است.

وی با بیان اینکه از ۸۷ مورد امدادرسانی آتش‌نشانی، ۴۰ حریق، ۳۷ حادثه و ۹ مورد خدمات ایمنی را شامل می‌شود، ادامه داد: یکی از اشتباهاتی که در حریق اخیر مغازه اسپرت خودرو در خیابان صغیر انجام شد، اقدام به خاموش کردن آتش توسط شهروندان و سپس اطلاع به آتش‌نشانی بود که در این خصوص از شهروندان درخواست داریم با توجه به لزوم طی مسیر و امکان وجود ترافیک، در صورت وقوع حادثه یا حریق پیش از هر اقدامی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حریق اخیر مغازه اسپرت خودرو در خیابان صغیر، خاطرنشان کرد: در کمتر از دو دقیقه، خودروی آتش‌نشانی به نزدیکی محل حادثه رسید، اما به دلیل ازدحام جمعیت در اطراف آن، زمان رسیدن به محل حادثه کمی طولانی شد.

وی با بیان اینکه ازدحام جمعیت یکی از اصلی‌ترین مشکلات آتش‌نشانی در مواجهه با حریق و حوادث است، تاکید کرد: گاهی ممکن است جان افراد حادثه‌دیده به دلیل تجمع بی‌مورد افراد در محل حریق یا حادثه مورد تهدید قرار گیرد که از آنها درخواست داریم در این خصوص تجدیدنظر کنند و با نیروهای این سازمان و تمام عوامل امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 602373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.