باید فرهنگ تعاون را ترویج کنیم

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اتفاقی که حتماً باید بیفتد این است که ما بتوانیم فرهنگ تعاون را در عموم مردم و آحاد جامعه ترویج و تکثیر کنیم و موفقیت‌های بخش تعاون را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمدهادی زاهدی‌وفا» به همراه جمعی از مدیران معاونت امور تعاون از نمایشگاه «رسم تعاون» بازدید کرد.

در این بازدید «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «محمد شیخ‌حسینی» سرپرست بانک توسعه تعاون توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف این نمایشگاه ارائه دادند.

زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، ضمن تشکر از معاونت امور تعاون که این نمایشگاه را برپا کرده است، اظهار کرد: نمایشگاه در فضایی برگزار شده که بازدیدکنندگان زیادی بتوانند از این امکانات، نتایج و تجارب استفاده کنند.

وی افزود: اتفاقی که حتماً باید بیفتد این است که ما بتوانیم فرهنگ تعاون را در عموم مردم و آحاد جامعه ترویج و تکثیر کنیم و موفقیت‌های بخش تعاون را به منصه ظهور برسانیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه و نمایشگاه‌های مشابه آن، حتماً می‌تواند در این جهت موفق باشد.

کد خبر 602364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.