تجدید میثاق دانشجویان استان اصفهان با آرمان‌های انقلاب

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: هدف اصلی دوره تشکیلاتی-آموزشی «خط امام» پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدهادی انوری، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان در آیین اختتامیه دوره تشکیلاتی-آموزشی «خط امام» که امروز –یک‌شنبه سیزدهم شهریورماه- اظهار کرد: به همت بسیج دانشجویی استان اصفهان، امروز آیین اختتامیه این برنامه در اردوگاه شهدای درچه اصفهان با حضور بیش از ۲۵۰ نفر دانشجو برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری دوره خط امام، شناسایی و احصاء ظرفیت‌های موجود بین دانشجویان بسیجی و انقلابی حاضر در دانشگاه‌ها بود، ادامه داد: این دانشجویان در گروه‌های شش نفره ساماندهی شده بودند و کارخواست‌های مختلفی در قالب کلاس‌ها در اختیار آنها قرار داده شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این کارخواست‌ها راهکارهایی در خصوص پیشبرد برنامه‌های پیش رو احصاء شد.

وی تاکید کرد: در دوره خط امام توانستیم طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ای در حوزه‌هایی همچون جهادی، علمی، اجتماعی، فرهنگی و برنامه‌های مختلف بسیج دانشجویی را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب به‌کار گرفته شود و ظرفیت‌های فردی و گره‌ی دانشجویان را نیز شناسایی کنیم.

انوری با بیان اینکه گروه‌های برتر این دوره مورد تقدیر قرار گرفتند، اضافه کرد: پنج گروه از خواهران و پنج گروه از برادران بسیجی و دو گروه فعال فرهنگی برتر در این دوره تقدیر شدند.

وی افزود: ایده‌های مطرح شده در دوره خط امام در نظر گرفته می‌شود و در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب به کار بسته خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به امضای میثاق‌نامه توسط دانشجویان دوره خط امام تاکید کرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این دوره در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب در نظر گرفته شده بود، یکی از محورهای اصلی آن عملیاتی کردن فرامین امامان انقلاب است که در پایان آیین اختتامیه تمام دانشجویان این میثاق‌نامه را امضا کردند.

کد خبر 602352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.