واکنش باشگاه ذوب‌آهن به قیمت بلیت‌ دیدار دربی

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن نسبت به قیمت بلیت دربی اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعاتی پیش قیمت بلیت بازی ذوب آهن و سپاهان برای تیم مهمان ۲۰۰ هزار تومان و برای تیم میزبان ۱۵۰ هزار تومان اعلام شد که باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با این موضوع واکنش نشان داد.

مهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: در خصوص بلیت فروشی دربی اصفهان و قیمت بلیت‌ها لازم است که همه عزیزان و هواداران اطلاع داشته باشند که بحث بلیت‌فروشی و قیمت بلیط‌ها چیزی است که در جلسه هماهنگی مسابقه تعیین شده و به‌رغم اینکه قیمت بلیط‌ها اشتباهات متفاوت اعلام شده است، تمام بلیط‌ها چه جایگاه طرفداران تیم سپاهان و چه طرفداران تیم ذوب آهن به قیمت ۱۵۰ هزار تومان است.

وی در خصوص افزایش قیمت بلیت‌ها و دلیل آن، تصریح کرد: دلیل قیمت بلیط، افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها است. برگزاری یک مسابقه فقط آن اتفاقی که در چارچوب زمین مسابقه می‌افتد نیست و پرداخت هزینه‌های حضور بیش از ۹۰۰ نفر نیروهای امنیتی داخل و بیرون ورزشگاه، اجاره اتوبوس این نیروها و تخلیه هواداران، پرداخت سهم سازمان، هزینه‌های برق، آب، هزینه مالی و غذای عوامل اجرایی، اورژانس، آتش‌نشانی، صدا و سیما و سایر نیروهای که در برگزاری مسابقه دخیل هستند، هزینه سنگینی را بر دوش باشگاه‌ها گذاشته است و به ناچار باید بخشی از هزینه از بلیت‌فروشی تأمین شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در خصوص جایگاه vip ورزشگاه به هیچ عنوان اطلاعاتی که داده شده درست نیست از قسمت Vvip ورزشگاه ,تیم میهمان سهمی دارد که به باشگاه سپاهان نیز تعلق گرفته است، ۵۰ بلیت در قسمت vip در اختیار باشگاه سپاهان قرار دادیم که بتوانند استفاده کنند؛ همه هواداران از استان اصفهان هستند و حضورشان موجب خوشحالی ما است.

کد خبر 602351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.