شرکت بهره‌برداری مترو و بهشت زهرا برای بررسی مسائل به زمان نیاز دارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرکت بهره‌برداری مترو و بهشت حضرت زهرا (س) نیاز به زمان دارد تا مسائل شناسایی و مشکلات رفع شود، هر مدیری در این مجموعه‌ها منصوب شود، برای ارزیابی مسائل به زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی، امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در تذکر پیش از دستور هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مدیران شهرداری، اظهار کرد: در دستگاه‌ها و مجموعه‌های اداری باید از مدیرانی استفاده شود که مأموریت‌ها را به نحو شایسته انجام دهند.

وی با بیان اینکه تجدید نظر در تغییر مدیران را حق طبیعی شهردار می‌دانیم، ادامه داد: اما اگر این موضوع به رویه تبدیل شود، فرصت‌مان محدود خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرکت بهره‌برداری مترو و بهشت حضرت زهرا (س) نیاز به زمان است تا مسائل شناسایی و مشکلات رفع شود، هر مدیری در این مجموعه‌ها منصوب شود، برای ارزیابی مسائل به زمان نیاز دارد.

وی تصریح کرد: انتصابات متزلزل به جز ضرر هیچ فایده‌ای ندارد، لذا درخواست می‌کنم که بررسی‌ها به گونه‌ای انجام شود که در دو سال و نیم مفید باقی‌مانده، تغییرات مکرر نداشته باشیم.

سازمان بوستان‌ها در مورد خشک شدن درختان چیتگر گزارش ارائه دهد

نرجس سلیمانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکر پیش از دستور خود پیرامون خشک شدن درختان چیتگر، اظهار کرد: سازمان بوستان‌ها باید در مورد خشک شدن درختان در غرب تهران به ویژه منطقه چیتگر گزارشی بدهد.

وی با بیان اینکه در صورت دخالت عوامل انسانی در خشک شدن درختان، باید اقدامات عاجل انجام شود، افزود: یکی از مسائل این روزهای تهران حجم ترافیک در هفته پایانی شهریور ماه و هفته ابتدایی مهر ماه است و از شهرداری می‌خواهیم که در ساعات ترافیک از ترمیم آسفالت و تخلیه مخازن پسماند جلوگیری کنند.

کد خبر 602264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.