زمان برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری اراک تغییر کرد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خبر از تغییر تاریخ برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر داد.

فرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از آنجا که تاریخ برگزاری اولین دوره از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر اراک با تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات که در تقویم بین المللی نمایشگاه‌ها ثبت گشته همزمانی پیدا کرده بود ناچار شدیم تاریخ برگزاری همایش را از روزهای بیستم و بیست‌ویکم مهرماه به چهارم و پنجم آبان ماه تغییر دهیم.

وی افزود: در نشستی که به‌تازگی با حضور استاندار مرکزی به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری این همایش، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اراک و دیگر مسئولان برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر اراک انجام شد، استاندار مرکزی پیشنهاداتی از جمله دعوت از استانداران گذشته استان مرکزی و شهرداران شهرهای همسایه برای حضور در این همایش برای ارتقای کیفی همایش ارائه کرد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک گفت: در نظر داریم در صورت امکان افتتاحیه برگزاری همایش با اختتامیه هفته اراک همپوشانی داشته باشد، علاوه بر آن استاندار مرکزی ضمن تاکید بر علمی و کاربردی بودن بسته‌های سرمایه‌گذاری در جهت ارائه هر چه بهتر مطالب به حاضران حمایت صددرصدی خود از برگزاری این همایش را اعلام کرد و با تعامل ایجاد شده، انتظار می‌رود برگزاری این همایش در شناسایی ظرفیت‌های شهر اراک به فعالان اقتصادی در سراسر کشور تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال پیگیری برگزاری نشستی با فعالان و سرمایه گذاران اراکی مقیم در پایتخت هستیم تا از این افراد برای حضور در این همایش دعوت کنیم.

کد خبر 602245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.