برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین در تحولات آینده بسیار اثرگذار است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که نهضت عاشورا و اربعین را از حرکت ضد ظلم و فساد به یک مراسم عزاداری تبدیل کند، گفت: اربعین امسال در تحولات آینده بسیار اثرگذار خواهد بود.

به گزارش ایمنا، نشست اربعین و احزاب حامی مقاومت به میزبانی حزب موتلفه اسلامی و با حضور نمایندگان مجلس اعلای اسلامی عراق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جنبش حماس، جنبش امل لبنان، اعضای مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تبیان افغانستان و تعدادی از اعضای جامعه‌المصطفی برگزار شد.

اسدالله بادامچیان اربعین را سرآغاز یک نهضت دانست که راهپیمایی اربعین موجب تقویت ارتباط بین مسلمانان شده و نمایش قدرت در منظر جهانیان خواهد بود. دشمن به دنبال تحریف عاشورا است و امروز همه وظیفه داریم با جهاد تبیین در برابر این تحریف بایستیم.

وی با بیان اینکه امروز هر نهضتی در جهان علیه ظلم به پا خیزد وقتی با امام حسین (ع) آشنا شود، جذب این نهضت می‌شود تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که نهضت عاشورا و اربعین را از حرکت ضد ظلم و فساد به یک مراسم عزاداری تبدیل کند، همچنان که با مسیحیت این کار را کردند و همچنان هدف جدایی دین از سیاست را در جهان اسلام دنبال می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اربعین فرصتی برای تقویت همبستگی و همگرایی مسلمانان است، افزود: اربعین امسال در تحولات آینده بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به توصیه الهی برای استفاده از فرصت‌ها گفت: باید خودمان را بر اساس آینده‌پژوهی با شرایط روز تطبیق دهیم و برای ۲۰ سال آینده آماده باشیم.

بادامچیان با تأکید بر ضرورت تبیین مسائل سیاسی روز برای عموم جامعه افزود: باید با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و نیز آینده‌نگری آماده شرایط جدید بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 602244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.