تمهیداتی برای ترافیک اول مهرماه اندیشیده شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود که هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی پس از دو سال وقفه به صورت غیرحضوری به دلیل کرونا، شاهد ترافیک ۲۰ درصدی در شهر باشیم و در این زمینه نیز باید تمهیداتی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در هشتادونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این جمله که خواهش می‌کنم اعضای شورای اسلامی شهر را وارد موضوع انتصابات نکنید، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به شهردار تهران مشورت و مشاوره می‌دهیم و این کار نیز توسط تمام اعضای شورای ششم شهر انجام می‌شود و اگر صلاح باشد این مشاوره‌ها ارائه می‌شود.

وی در خصوص احکام یک ساله مدیران شهرداری تهران، ادامه داد: این به معنای این نیست که شهردار تهران بخواهد، تمام مدیران شهری را تغییر دهد، اما عملکرد آنها در یک سال گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: مانند سال‌های گذشته ستاد بازگشایی مهر با همراهی و مشارکت مدیریت شهری، آموزش‌وپرورش، راهنمایی و رانندگی تشکیل می‌شود و در این خصوص تصمیماتی گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی اتوبوس‌های جدید وارد ناوگان حمل‌ونقل خواهند شد یا خیر؟، افزود: پیش‌تر گفته شده بود که اتوبوس‌ها تا پایان شهریورماه و در نهایت تا اول مهرماه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه خواهد شد.

چمران در خصوص ترافیک هم‌زمان با سال تحصیلی جدید، گفت: پیش‌بینی می‌شود که هم‌زمان با سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی پس از دو سال وقفه به صورت غیرحضوری به دلیل شیوع کرونا، شاهد ترافیک ۲۰ درصدی در شهر باشیم و در این زمینه نیز باید تمهیداتی در نظر گرفته شود.

کد خبر 602222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.